M1nsk TRX 300i ( 250cc Enduro )

Katılım
9 Kas 2012
Mesajlar
802
Tam olarak aklımdaki motosiklet bu işte. Tipi, çantaları, duruşu, büyüklüğü, koruma demirleri, motor hacmiyle.
Herşeyiyle. şekil şemal düzgün olup, bu tipe çevirebileceğim birrşey de yok orta cc de. :pr:
 
Katılım
15 Nis 2012
Mesajlar
180
Gelmesini çok isterdim doğrusu.Kısmet olursa potansiyel bi 250 cc alıcısıyım :) Bu motor tam benlik dedim gördüğümde :)
 
Katılım
17 Haz 2012
Mesajlar
3,797
Geçen gün facebook ta rastladım.

Bir vatandaş , sanırım yurtdışından getirtmiş. Park etmiş sokağa.
Resmini çekmişler. İstanbulda.

Ama hala satışı yok diye biliyorum Türkiyede. Geleceğine dair pek ışıkta yok bence açıkçası.
O vatandaş inat etti getirdi sanırım :)
 
Katılım
28 Nis 2009
Mesajlar
2,248
Motor bloğu bizim xz250nin 6vites olan avrupa modeli ile aynı. Rus sitelerden araştırıldığı kadarıyla motor blogu yine aynı sıkıntıları yaşatabilmekte (marş dişlisini karşılayan avare aktarım dişlisini kırmak gibi) fiyat 11binin uzerinde olmamalı diye düşünmekteyim.
 

APM

Katılım
29 Eyl 2007
Mesajlar
19
Berkut Bey;

O kişinin Facebook adresini yazmanız mümkün mü? Yakından incelemeyi çok istediğim bir makine...
 
Katılım
17 Haz 2012
Mesajlar
3,797
Berkut Bey;

O kişinin Facebook adresini yazmanız mümkün mü? Yakından incelemeyi çok istediğim bir makine...

Motorun sahibi değildi kendisi.
Yolda yürürken denk gelmiş , resmini çekip facebook a koymuştu.

Yanlış hatırlamıyorsam Scootürk üyesi bir vatandaş rastlamıştı.
İstenildiği zaman getiriliyor demekki ama epey maliyetli olur sanırım Türkiyeye sokmak.
Birde parça sıkıntısı kesinlikle olacaktır , Türkiye de satışı olmadığı için.
 

APM

Katılım
29 Eyl 2007
Mesajlar
19
Çok teşekkür ederim bilgilendirmeniz için. Türkiye'ye getirilmesi konusundaki ve özellikle de yedek parça hususundaki yorumlarınıza da içten katılıyorum. Tekrar teşekkür ederim...
 
Katılım
3 Tem 2009
Mesajlar
6,398
Bu motora bukadar ilgi olmasının sebebi nedir? Gerçekten rus malı yada orjinal minsk olduğunu düşünenler mi var ? 10 TL nin üzerinde fiyat bekleniyormuş.
 
Katılım
17 May 2011
Mesajlar
4,435
Bu motora bukadar ilgi olmasının sebebi nedir? Gerçekten rus malı yada orjinal minsk olduğunu düşünenler mi var ? 10 TL nin üzerinde fiyat bekleniyormuş.

Beni çeken seyahate yatkın dual tipte olması, koltuk konforu belliki piyasadaki her endurudan iyi gibi gibi, Rus sanılmasın zaten motor bloğu, Zongshen ZS177MM bizim apaçi'nin 6. Vitesli versiyonu Megelli 250r motoru, hatta yanılmıyorsam motor ilkin direkt Zongshen olaarak üretildi tüm şasi vsvs.

Fiat hususunda benim şahsi tahminim max 9.000 fazlası'nı vermemek gerek, dillendirmemek gerek:wiinkk:
 
Katılım
28 Ara 2009
Mesajlar
1,963
Motor ve şanzuman megelli ile aynıysa bu motora 9 bin bile çok. Zaten endru birde vibrasyon olayı işe girince, civataları yolada ararız sonra.
 
Katılım
9 Kas 2013
Mesajlar
2
2015 Ocak ayında geleceği söyleniyor.Şu anda sahibinden.com'da Bursalı bir arkadaş ön sipariş alıyor.Fiyatı 8500 TL

---------- Mesajlar birleştirildi - 19:09 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:05 ----------

Sanırım Mondial getirecek.Servis konusunda satan arkadaşa soru sordum ancak henüz bir cevap vermedi :)
 
Katılım
20 Ara 2005
Mesajlar
1,860
Bundan yaklaşık 6 ay önce mondial firmasına uzun bir mail atıp bu motoru siz getirmelisiniz demiştim. Ancak o zaman cevap bile vermediler. Umarım getirirler ve makul bir fiyattan satarlar. Bence (görüntü ve sele yapısı itibariyle) sınıfında iyi bir rekabet ortamı oluşturur. Selesi oldukça geniş ve konforlu görünüyor. Bu sınıfta yer alan enduro/cross motorlarda sele çok rahatsız edici düzeyde. Bu nedenle bunda cross'tan çok enduro yapısı var kanımca. Ancak yakıt tüketimi (4 lt) sınıfındakilere göre biraz (%20-25) yüksek. İnşallah kullanıcı memnuniyeti sağlayacak diğer özellikleri ve sağlamlığı iyidir.
 
Katılım
28 Ara 2009
Mesajlar
1,963
2015 Ocak ayında geleceği söyleniyor.Şu anda sahibinden.com'da Bursalı bir arkadaş ön sipariş alıyor.Fiyatı 8500 TL

---------- Mesajlar birleştirildi - 19:09 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:05 ----------

Sanırım Mondial getirecek.Servis konusunda satan arkadaşa soru sordum ancak henüz bir cevap vermedi :)

Ben göremedim arkadaşım ilanı sahibinde. Biliyorsan linkini atarmısın
 
Katılım
9 Kas 2004
Mesajlar
17
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-mondial-en-son-model-250cc-enduro-186474213/detay/
 
Katılım
10 Mar 2012
Mesajlar
260
bu motor 2015 te türkiyede olacak , fiyatı bi belli olsun bakalım , alırım ben bunu tam benlik
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst