Bu motor enjeksiyonlu bir model. Karbüratörlü değil.
Bu motordan fuara getirmişler mi arkadaşlar? Bilen var mı?
Merhabalar,konuyu hortlatmış mı oluyorum bilmiyorum ama merağımı mazur görünBu motoru gördüğüm an vuruldum diyebilirim :queen: Facebook ve web sitesinden iletişime geçtim fakat hiç bir dönüş yok
r: Acaba herhangi bir gelişme duyan,bilen biri var mı? Bizim memlekete gelme ihtimali nedir acaba?
Konuyu ben açtım , fakat benimde fikrim yok.Merhabalar,konuyu hortlatmış mı oluyorum bilmiyorum ama merağımı mazur görünBu motoru gördüğüm an vuruldum diyebilirim :queen: Facebook ve web sitesinden iletişime geçtim fakat hiç bir dönüş yok
r: Acaba herhangi bir gelişme duyan,bilen biri var mı? Bizim memlekete gelme ihtimali nedir acaba?