M1nsk TRX 300i ( 250cc Enduro )

Katılım
27 Ağu 2008
Mesajlar
2,492
RX3yw.jpg


http://en.zongshenmotor.com/?q=node/892


Makina Zongshen dir arkadaşlar.Bu firma birçok japon markasının ufak hacimli motorlarını üretir.Ruslar Minsk adı altında satıyor.Bu motordada kullanılan makina crf nin motorudur,6 beygir daha yüksek 26 ps olarak.Aşağdaki linktede adv nin yazısı var.Ayrıca 10000 km.kafkaslarda test yapılmış.Şase ise yamaha xt 250 den alınma.Önemli faktörlerden biri 795mm sele yüksekliği.


http://www.advpulse.com/adv-bikes/m1nsk-trx-300i-ready-for-a-250cc-adventure-bike/
 
Son düzenleme:
Katılım
3 May 2006
Mesajlar
4,537
http://www.advpulse.com/adv-bikes/m1nsk-trx-300i-ready-for-a-250cc-adventure-bike/

linkte 4800 usd olduğu yazıyor, biz de 6000 usd'yi bulur heralde ...
 
Katılım
26 Mar 2006
Mesajlar
4,133
250 cc üzerinde değilse motor hacmi aynı fiyata yakın bir rakam olur. 300 cc yi geçince fiyat abarıyor.

---------- Mesajlar birleştirildi - 07:52 ---------- bir önceki mesaj zamanı 07:43 ----------

Şimdi dikkat ettim 249,6 yazıyor bu durumda 5.000 dolar civarında olur ki bu fiyata her türlü gideri var derim.
 
Katılım
20 Ara 2005
Mesajlar
1,860
Tipi gayet güzel görünüyor. Hafif/küçük enduroda bence iyi bir seçenek olur. Turuncusu gayet güzel.Ama minsk markasının Türkiyede dağıtıcısı/ithalatcısı varmı acaba? Umarım getirilir.
 
Katılım
17 May 2011
Mesajlar
4,435
Minsk 90'larda bayaa satmıştı 125cc modelleri her yerde görüyordum,yine tahminen dağıtımcısı mutlaka vardır/adaylar çıkar bu modele gelirsek keşke benim hanzo'yu almadan gelmiş olsa idi, sırf koltuğunun rahatlığını tahminen alınası bir alet.

Motor bloğu ise şuan kullandığım motor ile aynı " zs177 mm" fakat bendeki 5 vitesli versiyon, canavar gibi, verilerde belirtmemiş'ler şayet hanzom'da olan "dellorto 34mm" karbüratör var ise, yakıt tasarrufunu unutup , performans hazzına odaklanılmalı.
 
Son düzenleme:
Katılım
27 Tem 2008
Mesajlar
1,367
Rus'lar da Çinde yaptırıyorsa,tat vermeyecek demektir.Eski rus Minsk lerinin sağlamlığı ve az benzin tüketimi bu motorda olmayacak demektir.Maşallah çinliler kalitede pinti,yakıt sarfiyatında savurganlar :)
 
Katılım
2 Mar 2012
Mesajlar
1,861
zongshen ya da minsk getiren distribütör yok ki gelsinler fuara :) belki sene içerisinde birileri getirir bu modelleri
 
Katılım
22 Ara 2013
Mesajlar
861
bu motorun ederi 8-10bin tl arası bence.neticede tek silindir. Motorun cüssesine göre arka şasi ince duruyor. Ben daha çok bmw ye benzettim. Yedek parça durumuna göre tercih edilebilir. Benzin fiyatlarının 5tl yi geçtiği bir ülkede 300cc motora binmek bana pek mantıklı gelmiyor. Tabi bunu dert etmeyeceklerde vardır ama 125cc yeterli diyenlerdenim
 
Katılım
8 Ağu 2011
Mesajlar
817
ben yanlış görmediysem kadırga diye vardı çekiliş biletlerin atıldığı yerin solunda.
 
Katılım
2 Ara 2010
Mesajlar
325
işte bu yaa gelecekse güzel ülkeme böyle motorlar gelsin nitelikli bu sınıfta 500 cc den aşağısı yok fiyatlar tavan insanların ihtiyaçlarını karşılar hem minsk deyince orada bir durmak gerek bu aletler kaya gibi ki bir zamanlar bunların 2 zamanlı 125 cc olanları ülkmeizde çok satıldı babam 1995 te aldı 2006 da satmıştık çocuktum ama sağlam motordu tarla yollarında kullanırdı hep şimdi minsk in sitesine baktım da süper motorları varmış dönüşümü gelişimi muhteşem olmuş markanın keşke ülkemize gelse . . .
 
Katılım
15 Nis 2012
Mesajlar
180
Merhabalar,konuyu hortlatmış mı oluyorum bilmiyorum ama merağımı mazur görün :) Bu motoru gördüğüm an vuruldum diyebilirim :queen: Facebook ve web sitesinden iletişime geçtim fakat hiç bir dönüş yok :pr: Acaba herhangi bir gelişme duyan,bilen biri var mı? Bizim memlekete gelme ihtimali nedir acaba?
 
Katılım
9 Kas 2012
Mesajlar
802
Merhabalar,konuyu hortlatmış mı oluyorum bilmiyorum ama merağımı mazur görün :) Bu motoru gördüğüm an vuruldum diyebilirim :queen: Facebook ve web sitesinden iletişime geçtim fakat hiç bir dönüş yok :pr: Acaba herhangi bir gelişme duyan,bilen biri var mı? Bizim memlekete gelme ihtimali nedir acaba?

şöyle söyleyeyim,
motosiklet hoşunuza gitti mi?
o halde kesinlikle sahip olamayacaksınız.
canım ülkemde durum böyle gidiyor.
güzel motosiklete binemeyeceksiniz. Hele fakirseniz, asla.
 
Katılım
17 Haz 2012
Mesajlar
3,797
Merhabalar,konuyu hortlatmış mı oluyorum bilmiyorum ama merağımı mazur görün :) Bu motoru gördüğüm an vuruldum diyebilirim :queen: Facebook ve web sitesinden iletişime geçtim fakat hiç bir dönüş yok :pr: Acaba herhangi bir gelişme duyan,bilen biri var mı? Bizim memlekete gelme ihtimali nedir acaba?
Konuyu ben açtım , fakat benimde fikrim yok.
Eğer türkiyeye max 10.000 gibi bir fiyattan gelirse Cbr ım satılıktır söyliyim :)

Dl650 düşünüyordum bu gelirse vazgeçerim büyük ihtimalle. Çünkü yakıt ve bakım açısından ciddi fark olacak.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst