M1nsk TRX 300i ( 250cc Enduro )

Katılım
17 Haz 2012
Mesajlar
3,797
Batı pazarlarında birçok motosiklet üreticisi gibi sert düşüş yaşasa da, doğu bloğunun eski Minsk fabrikalarının yeni amiral gemisi enduro-touring motosikleti, M1nsk TRX 300i' ye "hoş geldin" diyoruz.

Eğer M1nsk TRX 300i modelinde yeni Honda lezzeti var olduğunu düşünüyorsanız yalnız değilsiniz. Hatta bazı BMW benzerlikleri de ilk bakışta göze çarpmakta. Ama bunlar geri dönüş yapmaya çalışan bir motosiklet üreticisi için mazur görülebilir.

1951 yılında kurulan ve 6,5 milyon araç üreten fabrika 2007 yılında özelleşen fabrika; 250cc hacimli, enjektörlü, 4 zamanlı, su soğutmalı, 8000 rpm'de 26 beygir güç teslim eden tek silindirli bir motora sahip altı vitesli şanzımana sahip TRX 300i modelini duyurdu.

Motosikletin üçlü çanta seti ise standart donanımının bir parçası. USD çatal ve tek diskli frenler, bir 155kg bir motosiklet için iyi bir tamamlayıcı görünüyor. Bu güzel görünümlü küçük hacimli enduro turingin oldukça ucuz olacağı düşünülüyor.

Motor: 250cc, 1 silindirli, 4 zamanlı, elektronik enjeksiyon
Motor gücü (hp / rpm): 26 hp / 8000 rpm
Çalıştırma: Elektrik marş
Soğutma: Sıvı
Şanzıman: 6 vites
Yerden yükseklik: 210mm
Ön süspansiyon: Ters teleskopik
Arka süspansiyon: Ayarlanabilir amortisör
Maksimum hız: 140 km/h
Ön lastik / fren: 100/R90-18, hidrolik tek disk
Arka lastik / fren: 130/R70-17, Hidrolik pedal ile tek disk
Uzunluk: 2080mm
Yükseklik: 1230 mm
Genişlik: 825 mm
Kuru ağırlık: 155 kg
Tank kapasitesi: 15 lt
Standart donanım: Üçlü çanta seti, elektromekanik gösterge paneli, LED ekran ve aydınlatma.
Alıntıdır...


Ayrıca bu seneki İstanbul motosiklet fuarında olacakmış diye duydum.
Bence Türkiyenin 250cc İri bir enduroya ihtiyacı vardı.
Tamda istediğim oldu.
Umarım fiyatı uçuk olmaz.

Sitesi : http://minsk-moto.com/en/enduro/trx-300i.html


Resimleri :





 
Katılım
3 May 2006
Mesajlar
4,537
bu alet BMW gibi durmuyor mu :) muhteşem bir görünüşü var ... 10000 tl olsa hanımdan gizli borca girerdim diyorum bu gazla :) ama 15000 tl isterler heralde ...
 
Katılım
29 Nis 2009
Mesajlar
789
Çok güzel bi motosiklet hem kilosu ile büyük abilerinden birazdaha araziye girebilir viraj kabiliyeti(Amartisör kalitesi) iyi olursa kafamı karıştıracak bi model olabilir.
 
Katılım
26 Ocak 2010
Mesajlar
4,680
bu motorun aynısı zongshende mevcut. ama cok agır makinalar. 20-30 kg daha hafif olsaymıs tadından yenmezmiş

http://shop.chinamotorrider.com/zongshen-rx3/

ZongshenRX3__59806.1386736359.1280.1280.jpg
 
Katılım
15 Eyl 2013
Mesajlar
333
Batı pazarlarında birçok motosiklet üreticisi gibi sert düşüş yaşasa da, doğu bloğunun eski Minsk fabrikalarının yeni amiral gemisi enduro-touring motosikleti, M1nsk TRX 300i' ye "hoş geldin" diyoruz.

Eğer M1nsk TRX 300i modelinde yeni Honda lezzeti var olduğunu düşünüyorsanız yalnız değilsiniz. Hatta bazı BMW benzerlikleri de ilk bakışta göze çarpmakta. Ama bunlar geri dönüş yapmaya çalışan bir motosiklet üreticisi için mazur görülebilir.

1951 yılında kurulan ve 6,5 milyon araç üreten fabrika 2007 yılında özelleşen fabrika; 250cc hacimli, enjektörlü, 4 zamanlı, su soğutmalı, 8000 rpm'de 26 beygir güç teslim eden tek silindirli bir motora sahip altı vitesli şanzımana sahip TRX 300i modelini duyurdu.

Motosikletin üçlü çanta seti ise standart donanımının bir parçası. USD çatal ve tek diskli frenler, bir 155kg bir motosiklet için iyi bir tamamlayıcı görünüyor. Bu güzel görünümlü küçük hacimli enduro turingin oldukça ucuz olacağı düşünülüyor.

Motor: 250cc, 1 silindirli, 4 zamanlı, elektronik enjeksiyon
Motor gücü (hp / rpm): 26 hp / 8000 rpm
Çalıştırma: Elektrik marş
Soğutma: Sıvı
Şanzıman: 6 vites
Yerden yükseklik: 210mm
Ön süspansiyon: Ters teleskopik
Arka süspansiyon: Ayarlanabilir amortisör
Maksimum hız: 140 km/h
Ön lastik / fren: 100/R90-18, hidrolik tek disk
Arka lastik / fren: 130/R70-17, Hidrolik pedal ile tek disk
Uzunluk: 2080mm
Yükseklik: 1230 mm
Genişlik: 825 mm
Kuru ağırlık: 155 kg
Tank kapasitesi: 15 lt
Standart donanım: Üçlü çanta seti, elektromekanik gösterge paneli, LED ekran ve aydınlatma.
Alıntıdır...


Ayrıca bu seneki İstanbul motosiklet fuarında olacakmış diye duydum.
Bence Türkiyenin 250cc İri bir enduroya ihtiyacı vardı.
Tamda istediğim oldu.
Umarım fiyatı uçuk olmaz.

Sitesi : http://minsk-moto.com/en/enduro/trx-300i.html


Resimleri :


[url]http://i.hizliresim.com/eWop2L.jpg[/url]
[url]http://i.hizliresim.com/xAGXZp.jpg[/url]
[url]http://i.hizliresim.com/K6Mvl7.jpg[/url]
[url]http://i.hizliresim.com/xVBzgn.jpg[/url]

Berkut motor çok iyi :thumleft: hem düşük cc hemde görüntü süper fuara gidip görmek lazım
 
Katılım
1 Eyl 2009
Mesajlar
220
http://www.advpulse.com/adv-bikes/m1nsk-trx-300i-ready-for-a-250cc-adventure-bike/ bu adreste fiyatı M1nsk TRX 300i $4.4k-$4.8k* aralığında belirtilmiş. aynı adreste gösterilen crf 250 fiyatı da ülkemize uygun (diğerleri değil tabi!!!) eğer bu da buna yakın fiyat aralığı ile gelirse gayet akla uygun duruyor.
 
Katılım
20 Ağu 2005
Mesajlar
7,460
250 cc sport motoru Megelli yalnız... Dikkat etmek lazım : http://minsk-moto.com/en/street/r250.html
 
Katılım
20 Ara 2011
Mesajlar
452
Minsk markasıda bizim türk firmaları gibi çinden getirip satıyor. Sitesindeki motorlara bakınca gördümki bizde başka markalarda satılan çinli modeller. He kötü demiyorum ama rus malı değil ;) yoksa bendede çinli var
 
Katılım
5 Şub 2014
Mesajlar
1
Merhaba,

Motor görünüm ve şekil açısından çok güzel.Kalite anlamında yorum yapmak biraz zor.Bu tarz ürünlerin yani enduro tarzı ve düşük cc li motosiklerin Türkiye'ye bir an öne gelmesi gerekli.Fiyatı düşük gösterişli motorlar.Düşünsenize honda cb500x yerine aynı kasa ile 250lik getirmiş 8-10 bin tl civarında süper olurdu.
 
Katılım
12 Ağu 2013
Mesajlar
601
Çantalar biraz dandik gibi. Amam motor çok hoş duruyor.Uygun bir fiyatla çok satabilir. Hayırlısı
 
Katılım
12 Eki 2013
Mesajlar
2,350
Bizim kadırga enduro demekki bundan feyiz almış :D

Ama iyimiş görüntüsü hoşuma gitti olsa alabilirdim sanırım.
 

thb

Katılım
15 Nis 2013
Mesajlar
154
Gariban endurosu da çıktı demek, darısı kallavi motorlar üreten diğer markaların başına.
250 - 300 fark etmez şöyle düşük masraflı enduro yok mu kardeşim yahu
 
Katılım
13 Haz 2009
Mesajlar
5,384
motor tip olarak baya hoş ancak kimsenin sevmediği megelli 250r ile aynı motora sahip yani titreşim kaçınılmaz olacak bu motorda bilginiz olsun megelli enduro olmuş sadece :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst