M.NET....İZMİR TAYFASI BAYRAM FOTOLARIMIZ

Katılım
21 Eyl 2005
Mesajlar
2,603
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Evet sevgili motosiklet.net izmir tayfası......... bayramda kuşadası saklıbahçe kahvaltımız ve kuşadası önder camping resimlerimiz....... bazı resimler eksik ben koymuyorum nedeni malum......... en azından göz zevkinizi düşündüğüm için :cherry: :rendeer: :bestmt:

evet katılımın oldukça fazla olduğu bir geziydi sırasıyla arkadaşların resimleri nickleri..........


















ilk mola yerimiz olan saklı bahçe kahvaltı süpherdi ve inanılmaz eylenceli geçti mekan bir harika hafta sonu için iyi bir tercih... :cat:

evet toplanma saatimiz gelmişti ve yavaş yavaş dökülmeye başladı millet :p




gaziemir migrosta buluştuk









yola çıkma vakti kahvaltı yapacağımız saklı bahçeye hücuuummm :p











kankam pikapla gediği o gün lojistik destek için :p bende bahaneyle bayram ettim kankamın goldwıng ini kullandım :p



ahanda ben ve APV41 :rendeer:















çile köyüne yaklaştık saklı bahçeyi bulduk :p






kahvaltı mekanımız saklı bahçe zeytin kır lokantasındayız kankam cengiz ( APV41 ) iş başında masa paylaşımı oturma biçimi kask dizimi çay içen kahve içen yumurta rafadan mı kafadanmı yoksa sahandamı telaşında :p :rendeer:





41 kere maşallahhh :joker:



kral faruk sofrası şuralarda biyerde kuş sütü olacaktı :p




kankam derin ve yeni kaskı :cherry:


















önder camping e geliyoruz asli görevimizden biri motorlara hemen bir bekçi köpeği bulmakya hemen bir tane alman kurdu buluyor erkan :p





küçük atakan virago kullanırken :joker:

 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
20 Haz 2005
Mesajlar
915
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
egeknn kardeşim ellerinize sağlık
motorlarınıza sizlere sağlık
güzel bir bayram gezisi yapmışsınız :cat:
küçük atakana'da maşallah :thumleft:
şimdiden yakışmış motora :king:
büyünce işallah bizim gibi
gezgin motorcu olacak :cat:
bakışlarından anladım :flower:
 
Katılım
21 Eyl 2005
Mesajlar
2,603
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
işte resimlerin devamı............



yahuu şunun güselliğine bak yaaaaaaa maşşallaahhhhhh :joker: :rendeer:



kankam sacit (lancelot35) eşi gülgün ve minik atakan sökedeki akrabalarını ziyaret edip dönecekler....... söke yaklaşık 12km uzaklıkta yemeğe gecikmeyin heee cenkis abim mangalı yakacak birazdan :p






doğu bey


derin... özgür



okan abii



atakan :joker:



egelim......bedri yakışıklı kerata :p



işte önder camping de kaldığımız evler aman gece hava soğuk olacak çifter baddaniye alın yanınıza .... benden sölemesi kapınızı sıkı kitleyin kurtlar iner gece neme lazım :p deyilmi cenkis abiiii :cherry:







akşam üzeri kankam musrafa ve saz arkadaşlarıda katıldı aramıza mangal yanmak üzere artık... :flower:



dedikodu kazanı kaynıyo keyfimiz yerinde kanka eeheheheh :queen:



 
Katılım
21 Eyl 2005
Mesajlar
2,603
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
e_erdun' Alıntı:
egeknn kardeşim ellerinize sağlık
motorlarınıza sizlere sağlık
güzel bir bayram gezisi yapmışsınız :cat:
küçük atakana'da maşallah :thumleft:
şimdiden yakışmış motora :king:
büyünce işallah bizim gibi
gezgin motorcu olacak :cat:
bakışlarından anladım :flower:

abisi çok teşekkürler inşallah baharda istanbulda yada ortada biyerde buluşacağız en kısa zamanda buluşup tanışmak istiyoruz daha güzel geziler yapıcaz inşallah saygılar sevgiler.. :rendeer: :rendeer:


:bestmt:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
21 Tem 2005
Mesajlar
2,933
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Hey güsel İzmirimin güsel insanlarııı, güsel havalarıı, vede meşhuur kahvaltıları...
Valla ayaklarınıza sağlık çok güsel olmus. :rendeer:
 
Katılım
21 Eyl 2005
Mesajlar
2,603
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.








sonunda mangal yandı öldük açlıktan yahuuu :santa:



amaaannnnn sabahlar olmasın :p











URL=http://imageshack.us]
bayram1162nj.jpg
[/URL]







 
Katılım
21 Eyl 2005
Mesajlar
2,603
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.


pazar sabahı kuşadası sahilinden geze geze değirmen restorant ın yolunu tuttuk gözleme çay off offf çok keyifliydi :p











kanka heeellllaaaaalll olsun beeeeeee yılın fotosu budur işte :cherry: :cat:







 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
11 Haz 2005
Mesajlar
262
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
kankam benim eline sağlık.tekrarda olsa senin elinden bakmak güzeldi.
 
Katılım
20 Kas 2005
Mesajlar
1
selam arkadaslar yeni uye oldum lancelot35 tavsiyesi ile ortam gercekten guzel gibi umarim devamliligi olur bu gezilerin ve ortamin.benn esim ve kizim en kisa zamanda aranizda olacagiz izmir ekibi.bekleyin bizi...
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
18 Haz 2005
Mesajlar
278
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Güzel gezi olmuş,
inşallah yaza doğru artık, İzmirli arkadaşlarla ortada bir yerlerde tanışma gezisi yaparız...
 
Katılım
8 Ocak 2005
Mesajlar
1,029
reyna35, aramıza hoşgeldin,bekleriz mutlaka etkinliklerimize :flower:
EgeKnn, çok sağol dostum,basına özgürlük :thumleft: haber alma özgürlüğü engellenemez,vs,vs. :thumleft: :queen:
 
Katılım
24 Nis 2009
Mesajlar
1
herkese selam beni bır kısım motor severler tanır ben teras kafede sizlere servis etmekten gurur duyan gülay sanırım en çok ben dayanmışım sizlere:) bir ricam olacak cengiz abiye ulaşmam gerekli bana burdan ya da [email protected] dan ulaşabilir ve numarasını verebilirseniz çok sevinirim ya da cengiz abi bana ulaşabilirse çok iyi olur numaram 05355202451 herkese teşekkürler tekrar görüşmek dileğiyle
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst