lütfen yardımcı olun artık sıkıldım araştırmaktan

Katılım
14 Ağu 2009
Mesajlar
6
ben yeni bir motorsiklet kullanıcısıyım 2 aydır güzel bir motor arıyorum ama cbr oyjncak duruyor zealsun biri güzel biri kötü diyor 3500 param var yeni biri olarak bir motor önerin boyum 1.80 oyuncak olmasın almışken 5-6 yıl kullancagım sanayiye cok götürmesin beni.....simdiden tsekkurler...
 
Katılım
14 May 2009
Mesajlar
2,503
arkadaşım sana apaçi tavsiye ediyorum.0 ayarınnda 2. el bir apaçimiz var.Üniversiteye gideceğimiz için satıyoruz.düşünürmüsün? kmsi az şimdi ilanı ekliyorum
 
Katılım
14 Ağu 2009
Mesajlar
6
şimdi kusura bakma yeni oldugumdan cok iyi bilmiyorum isimleri ama race tarzında bir şey arıyorum resmini koyarsan iyi olur ve fiyat dersen sevinirim
 
Katılım
14 May 2009
Mesajlar
2,503
Katılım
1 Mar 2009
Mesajlar
542
Abi zealsun 200 gs den bahsediyosun galiba,eğer o ise ne parçası var nede ustası kalırsın ortada vallahi.Ama ybr,cbf,apaçi hoşuma gitmiyo iilada race olsun çinli olsun farketmez diyosan,zealsunla aynı tipte olan kanuni racer 200 ü al bari ne diyim,hiç olmazsa parçası var ustası var.:rendeer:
 
Katılım
14 Ağu 2009
Mesajlar
6
peki race tarzı olmayan ne motor önerirsin _ferkan_ çünkü yeni baslayacagım ıcın tam ogrenıp cc sonra yukseltecegım 3500 para var

---------- Mesaj ekleme zamanı: 22:56 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 22:54 PM ----------

karasahın sanda tesekkurler ama ferkan begenmedı demekkı bıldıgı bır sey var ıns sende satarsın motorunu ılgın ıcın tesekkurler
 
Katılım
14 May 2009
Mesajlar
2,503
Ama ybr,cbf,apaçi hoşuma gitmiyo

karasahın sanda tesekkurler ama ferkan begenmedı demekkı bıldıgı bır sey var ıns sende satarsın motorunu ılgın ıcın tesekkurler

Hoşuma gitmedi derken ya görüntü ya da tarz açısından beğenmediğini düşünüyorum.

Benden sana bir arkadaş tavsiyesi isteklerin doğrultusunda hareket et başkasının seni yönlendirmesine izin verme.Ben CBR kullanmayı seviyorum hatta hastasıyım.Ama bu makinenin hakkını yiyemem.Karar senin.Dileklerin için ben sana teşekkür ederim :)
 
Katılım
3 Şub 2006
Mesajlar
1,961
Motosikleti
Mondial Virago 50i
Supermoto.JPG


Ortadaki motosiklete ne dersin? Satmak için değil binmek için alacaksan tavsiye ederim. Sahibinden.com'da sıfır fiyatına nazaran çok cazip ikinci elleri var. :wiinkk:
 
Katılım
21 Haz 2006
Mesajlar
3,364
ben yeni bir motorsiklet kullanıcısıyım 2 aydır güzel bir motor arıyorum ama cbr oyjncak duruyor zealsun biri güzel biri kötü diyor 3500 param var yeni biri olarak bir motor önerin boyum 1.80 oyuncak olmasın almışken 5-6 yıl kullancagım sanayiye cok götürmesin beni.....simdiden tsekkurler...

Madem CBR125 beğenmiyorsun, o paraya oyuncak gibi olmayan CBF 150 alabilirsin. Onun da tipini beğenmezsin belki.
Eeee ne kadar ekmek o kadar köfte. İmkanın olsa 1500 TL daha koy, GT250 Comet al derim.
 
Katılım
1 Mar 2009
Mesajlar
542
Madem CBR125 beğenmiyorsun, o paraya oyuncak gibi olmayan CBF 150 alabilirsin. Onun da tipini beğenmezsin belki.
Eeee ne kadar ekmek o kadar köfte. İmkanın olsa 1500 TL daha koy, GT250 Comet al derim.

Evet abime katılıyorum:cat:O paraya race bi makine alamazsın, anca gider benim gibi çakma racer alırsın:)İmkanın varsa dreamdark abimizin dediğini yap sen:rendeer:
 
Katılım
13 Ocak 2006
Mesajlar
973
arastirmaktan, artik, lutfen, olun, sikildim, yardimci
Vah vah vah ne kadar araştırmışsın,hiç gereği yok cbr 125 senin gün gibi ilacındır. 2.10 da olsan cbr 125. Alayından da iyi motor. Evet hepsine bindim en güzeli cbr 125 o paraya başka motor düşünmem. Gider alırsın kanuniyi sonra benzer etiketle başka başlık açarsın. Benim görüşümdür, ben o motoru alsam o başlığı açarım. Bence çok kötüden daha kötü.Söyleye söyleye dilde tüy bitti. Yok o paralara cbr 125 ten iyisi yok, alla alla çok karışık bir cümle mi bu? Chopper ını da gördüm, reyzing inide krosunu da. Yok ben illa alcam diyosan başka motor al biladerim. Bundan sonrada töbe böyle başlığa yazı yazarsam, ağzıma fırıncı küreğiyle vurun.
 
Son düzenleme:
Katılım
1 Mar 2009
Mesajlar
542
peki race tarzı olmayan ne motor önerirsin _ferkan_ çünkü yeni baslayacagım ıcın tam ogrenıp cc sonra yukseltecegım 3500 para var

---------- Mesaj ekleme zamanı: 22:56 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 22:54 PM ----------

karasahın sanda tesekkurler ama ferkan begenmedı demekkı bıldıgı bır sey var ıns sende satarsın motorunu ılgın ıcın tesekkurler

Canım arkadaşım benim beğenmemle ne lakası var :pBak şimdi maksimum 3500 lira diyosun o paraya zaten adam akıllı ss bir makine alamazsın anca çinli alırsın.Cbr 125 küçük diyosun o zaman senin yapacağın tek şey var git o paraya honda cbf 150 al.Yada biraz sabret dreamdark abimizin dediğini yap:cat:
 
Katılım
25 May 2009
Mesajlar
62
Arkadaş yeni üye.
Yaşı kaç?
Tecrübe ?
Ehliyet ?
Maddiyat?

Bu soruların cevabını versin, daha sonra tavsiye istesin.
Ayrıca forumda dünya kadar tavsiye var.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
7 Mar 2009
Mesajlar
195
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Jinlun JL-150 Üste Paran Artar :mrgreen:
 
Katılım
19 Tem 2009
Mesajlar
7
selam arkadaşım benimde boy uzun 1.90 presto texas 150 ht aldım 150 cc işini görür merak etme
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst