bence popcorn 90 çünki 2 zamanlı ve daha seri ama pep'e göre daha cok yakar
Popcorn 2 zamanlı olduğu içinmi daha çok yakar sence?
Extraboy arkadaşım sana bişey anlatayım.Şu an scooty pep aldın aldın çünkü şu an en düşük fiyatta.Aslında bu motor değerli bi motor ondan fiyatı yüksek tutuldu fakat o fiyatlara kimse almadığından stokları bitirmek için şu an çok uygun fiyata satılıyor.Bu dediklerimin aynısı suzuki an 125 için oldu.3800'lerden 2500'lere fiyatı çektiler ve hepsi bitti şu an bulunmuyor.Suzuki türkiye'de bile yok.ben bu yaz an 125 aldım ama 2007 model yani yüksek fiyattan dolayı kalan motorlar bunlar bence bu fırsatı değerlendir ayrıca tvs çinlilerden çok daha iyidir.