Lütfen Yardım Kanuni Popcorn mu TVS Scooty pep+ mı

Katılım
1 Ara 2008
Mesajlar
7
Arkadaşlar 90cc Scooter motor alıcağım

Kanuni Popcorn
TVS Scooty pep+


Bu motorlardan hangisini alalyım sizce ilk defa motor alıcağım yardımlarınızı bekliyorum Teşekkürler
 
Katılım
10 May 2008
Mesajlar
563
bence popcorn 90 çünki 2 zamanlı ve daha seri ama pep'e göre daha cok yakar
 
Katılım
13 Eyl 2008
Mesajlar
198
popcornu bilmiyorum ama pepy harika bir motor.
Amacına göre kullanılırsa mükemmel.
 
Katılım
1 Ara 2008
Mesajlar
7
TVS scooty pep 75cc olan model 2 zamanlımı arkadaşlar bana yakın birisinde satılık bu motor varda belki onu almayı düşünebilirim yada 90cc lisini alırım
 
Katılım
31 Ocak 2008
Mesajlar
38
Extraboy arkadaşım sana bişey anlatayım.Şu an scooty pep aldın aldın çünkü şu an en düşük fiyatta.Aslında bu motor değerli bi motor ondan fiyatı yüksek tutuldu fakat o fiyatlara kimse almadığından stokları bitirmek için şu an çok uygun fiyata satılıyor.Bu dediklerimin aynısı suzuki an 125 için oldu.3800'lerden 2500'lere fiyatı çektiler ve hepsi bitti şu an bulunmuyor.Suzuki türkiye'de bile yok.ben bu yaz an 125 aldım ama 2007 model yani yüksek fiyattan dolayı kalan motorlar bunlar bence bu fırsatı değerlendir ayrıca tvs çinlilerden çok daha iyidir.
 
Katılım
1 Ara 2008
Mesajlar
7
Extraboy arkadaşım sana bişey anlatayım.Şu an scooty pep aldın aldın çünkü şu an en düşük fiyatta.Aslında bu motor değerli bi motor ondan fiyatı yüksek tutuldu fakat o fiyatlara kimse almadığından stokları bitirmek için şu an çok uygun fiyata satılıyor.Bu dediklerimin aynısı suzuki an 125 için oldu.3800'lerden 2500'lere fiyatı çektiler ve hepsi bitti şu an bulunmuyor.Suzuki türkiye'de bile yok.ben bu yaz an 125 aldım ama 2007 model yani yüksek fiyattan dolayı kalan motorlar bunlar bence bu fırsatı değerlendir ayrıca tvs çinlilerden çok daha iyidir.

75cc olanı yeter bana Tvs ama 2 zamanlımı bu modeli 90cc ye göre daha fazlamı yakar en fazla 70km de giderim ben
 
Katılım
31 Ocak 2008
Mesajlar
38
Extraboy en azından 90'lık olanı al.Bişey olur trafikte hızlanmak gerekir ,sen bence 90'lık olanı al.75 cc iki zamanlı olup olmadığını bilmiyorum ama bence gerek yok.Benim bildiğim artık 75 'liğide Türkiye'ye getirmiyolar.
 
Katılım
1 Ara 2008
Mesajlar
7
Arkadaşlar sıfır Popcorn İyi bir fiyata alabiliyorum ama plakası yok plaka ne kadar tutar sizce yani Tvs göre çok yakarmı 60 dan yukarı pek çıkmam kısa mesafa için trafikde işim olmaz TVS pep+ ise 1600 en düşük 600km de popcrn u alayımmı sizce:pr:

Arkadaşlar sadece plaka çıkartmak ne kadar tutuyor Kanuni popcorn 90cc alıyorum TVS Scooty pep+ ya göre çok yakarmı
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst