- Konu Yazar
- #1
Merhaba arkadaşlar. An itibari ile motorumun debriyaj balatasını değiştirdim. Ama bir sorunum var.
Yaptığım işlemler: Yağ boşaltıldı, su boşaltıldı, benzin boşaltıldı. Motoru yan yatırdım rahat sökmek için. Söktüm balataları değiştirdim. monte işlemini yaptım. Sorun şu ki; debriyaj kolu hiç dönmüyor kütük gibi olduğu yerden milim kımıldamıyor. Hatta iki kere söküp taktım kapağı bir yanlış mı yaptım diye ama internetten araştırdığım ve yazılan talimatlara hatfiyen uyarak değiştirdim. Henüz tam toplamamışken bi yanlış yaptıysam düzeltmek istiyorum.
Bu konuda bilgi sahibi arkadaşlar yardımcı olursa sevinirim.
Yaptığım işlemler: Yağ boşaltıldı, su boşaltıldı, benzin boşaltıldı. Motoru yan yatırdım rahat sökmek için. Söktüm balataları değiştirdim. monte işlemini yaptım. Sorun şu ki; debriyaj kolu hiç dönmüyor kütük gibi olduğu yerden milim kımıldamıyor. Hatta iki kere söküp taktım kapağı bir yanlış mı yaptım diye ama internetten araştırdığım ve yazılan talimatlara hatfiyen uyarak değiştirdim. Henüz tam toplamamışken bi yanlış yaptıysam düzeltmek istiyorum.
Bu konuda bilgi sahibi arkadaşlar yardımcı olursa sevinirim.