onuRRtas Katılım 27 May 2011 Mesajlar 887 22 Tem 2013 Konu Yazar #1 Merhaba. YBR125'im yokuşlarda kompresöre bıraktığımda eksozundan "pıtır pıtır topur topur" sesler çıkartıyor. Sanırım sorunum hava ayarı.. Nasıl yapılır bu hava ayarı yahu bilen birisi lütfen bilgi versin bana...
Merhaba. YBR125'im yokuşlarda kompresöre bıraktığımda eksozundan "pıtır pıtır topur topur" sesler çıkartıyor. Sanırım sorunum hava ayarı.. Nasıl yapılır bu hava ayarı yahu bilen birisi lütfen bilgi versin bana...
COMTAN Katılım 22 Şub 2013 Mesajlar 508 22 Tem 2013 #2 ybr sayfasında yeterince işten anlayan adam var orayada yazdınmı