Low Siding yapan motordan akan yağ neden ve nereden akar ?

Katılım
4 Eki 2007
Mesajlar
990
High Siding ve Low Siding motosikletten düşme şekilleridir. Bknz Google.

Al baktım, amerikan siding, pak siding..... Did you mean siding, yes... yine pak seading, düşme falan yok.
yavaşça düştüm, sol tarafa yavaş bi şekilde düştüm dense herkez daha kolay anlar ama anlatan arkadaşın karizma siding mi olur acep :thumleft:

Arkadaş low siding yaparak karizmayı yeterince yatırmış zaten. bence siz, inş. başınıza gelmez ama, gelirse yavaşça yan devrildim filan dersiniz. arkadaş low siding demiş. çince yada japonca bi tabir de yazmamış dünya genelinde kullanılagelen yerine oturmuş bi kelime kullanmış. :p
 
Katılım
27 Mar 2006
Mesajlar
1,058
Sacma Sapan yorumlara ayıracak zamanim, tuketecek nefesim yok. Low siding karsiliği motoru yatirmak degildir, sadece bu anlama gelmez. Belirli koşullar buna neden olur. High siding de ne diyeceğiz? Hızlıca yüksekten düştüm mü?
Eğitiminizi alin, motosiklet jargonu hakkinda iki kelam ogrenin gelin sonra konu hakkinda fikir beyan edin. Düsmekle nasil karizma yapilirmis onu hic anlamadim o ayri mevzu.
 
Son düzenleme:
Katılım
21 Ara 2008
Mesajlar
1,744
karburatorun yag tahlıyesı ıle karter havalandırmasını bırbırıne karıstırmamak lazım. bahsettıgım hortumun kopması veya çıkması bir ihtimaldirde.su ana kadar bırcok marka motorla flortum oldu,agır ve hafif bakımlarıyla birebir ilgilendim şu ana kadarda aldığım hiçbir hava filtresi yaglı degildi(modıfıye haric).motor blogundan cıkan hortum sadece krank'takı basıncı dusurmek ve havalandırmakla kalmaz buradakı cıkan yag buharı dogrudan fıltre kutusuna gıder.ve senın yaglamıyor tezıne bende temızlıyor oyleyse dıyebılırım :)
modıfıye fıltre uygulamalarından sonra(bazı motorlarda ucu oldugu gıbı acıktır fıltreyede baglanmaz.karter havalandırması olarak gecer) bu bahsettıgım hortumun agzı acık kaldıgından ya motorun altına sarkıtılır yada ucuna kucuk krank fıltrelerınden takılır
tecrubeyle sabıt'tır motoru yan yatırma durumunda oradan kolaylıkla yag sızıntısı olmaktadır

yabancı kelımelere tdk bile dogru duzgun karsılık bulamıyorsa herkes ıstedıgı gıbı takılsın (gerekirse turkceside yazılır&yabancı jargonuda).mecbur kalmak baskadırda bırde bunu marıfet sayanlar yokmu.yabancı kelımelerle konusmalarınızı ve yazısmalarınızı doldurmak sadece melez bir dil olusumuyla kalmaz.ne sızı genıs bır kultur ve ufuk sahıbı yapar nede zengin dil haznesine sahip olursunuz.
 
Son düzenleme:
Katılım
4 Eki 2007
Mesajlar
990
karburatorun yag tahlıyesı ıle karter havalandırmasını bırbırıne karıstırmamak lazım. bahsettıgım hortumun kopması veya çıkması bir ihtimaldirde.su ana kadar bırcok marka motorla flortum oldu,agır ve hafif bakımlarıyla birebir ilgilendim şu ana kadarda aldığım hiçbir hava filtresi yaglı degildi(modıfıye haric).motor blogundan cıkan hortum sadece krank'takı basıncı dusurmek ve havalandırmakla kalmaz buradakı cıkan yag buharı dogrudan fıltre kutusuna gıder.ve senın yaglamıyor tezıne bende temızlıyor oyleyse dıyebılırım :)
modıfıye fıltre uygulamalarından sonra(bazı motorlarda ucu oldugu gıbı acıktır fıltreyede baglanmaz.karter havalandırması olarak gecer) bu bahsettıgım hortumun agzı acık kaldıgından ya motorun altına sarkıtılır yada ucuna kucuk krank fıltrelerınden takılır
tecrubeyle sabıt'tır motoru yan yatırma durumunda oradan kolaylıkla yag sızıntısı olmaktadır

yabancı kelımelere tdk bile dogru duzgun karsılık bulamıyorsa herkes ıstedıgı gıbı takılsın (gerekirse turkceside yazılır&yabancı jargonuda).mecbur kalmak baskadırda bırde bunu marıfet sayanlar yokmu.yabancı kelımelerle konusmalarınızı ve yazısmalarınızı doldurmak sadece melez bir dil olusumuyla kalmaz.ne sızı genıs bır kultur ve ufuk sahıbı yapar nede zengin dil haznesine sahip olursunuz.

vala 6 ay filtre üreten bi firmaya animasyon işi için çalıştım :). hava filtreleri kendinden özel yağlanmış gelir normalde.

karter havalandırmasının espirisi, motor emiş yaptığında içerideki oluşan buharı dışarı emmek olabilir. bilemedim şimdi. içten yanmalı motorların devri yavaş yavaş kapanmakta iken kurcalamasak da olur sanırım :D

ama şöyle diyorum ki, hava filtresi kutusuna açılıyorsa, o kutunun neresinden çıkıyor da yere akıyor?
 
Katılım
20 Nis 2010
Mesajlar
1,212
filtredeki yağ muhabbetin ben şöyle duymuştum.
"yağın buharını filtreye atıyor."
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst