karburatorun yag tahlıyesı ıle karter havalandırmasını bırbırıne karıstırmamak lazım. bahsettıgım hortumun kopması veya çıkması bir ihtimaldirde.su ana kadar bırcok marka motorla flortum oldu,agır ve hafif bakımlarıyla birebir ilgilendim şu ana kadarda aldığım hiçbir hava filtresi yaglı degildi(modıfıye haric).motor blogundan cıkan hortum sadece krank'takı basıncı dusurmek ve havalandırmakla kalmaz buradakı cıkan yag buharı dogrudan fıltre kutusuna gıder.ve senın yaglamıyor tezıne bende temızlıyor oyleyse dıyebılırım

modıfıye fıltre uygulamalarından sonra(bazı motorlarda ucu oldugu gıbı acıktır fıltreyede baglanmaz.karter havalandırması olarak gecer) bu bahsettıgım hortumun agzı acık kaldıgından ya motorun altına sarkıtılır yada ucuna kucuk krank fıltrelerınden takılır
tecrubeyle sabıt'tır motoru yan yatırma durumunda oradan kolaylıkla yag sızıntısı olmaktadır
yabancı kelımelere tdk bile dogru duzgun karsılık bulamıyorsa herkes ıstedıgı gıbı takılsın (gerekirse turkceside yazılır&yabancı jargonuda).mecbur kalmak baskadırda bırde bunu marıfet sayanlar yokmu.yabancı kelımelerle konusmalarınızı ve yazısmalarınızı doldurmak sadece melez bir dil olusumuyla kalmaz.ne sızı genıs bır kultur ve ufuk sahıbı yapar nede zengin dil haznesine sahip olursunuz.