- Katılım
- 27 Mar 2006
- Mesajlar
- 1,058
- Konu Yazar
- #1
Dün bir saçmalık yaptım ve kırmızı ışığa hızlı yaklaştım frenajda da arka tekeri kilitledim, bakışı kaçırdım kilidi açmama rağmen motoru toplayamadım oldukça yumuşak bir şekilde sol tarafıma low siding yaptım. Ne bende ne de motosiklette bir numara yok. Fakat motoru doğrultup kenara çektiğimizde altta bir borudan hatrı sayılır bir miktarda yağ boşaldığını gördüm. O Yağ nereden geliyor ? Külbütörden falan mı ? Bir süre sonra akış durdu herhangi bir sorun yok. Motorun yağ filtresi falan yok. Doldurmak için bir kapak, altta da boşaltmak için bir tapa var o kadar.