Lost my girlfriend (kız arkadaşımı kaybettim)

Katılım
22 Ağu 2007
Mesajlar
1,175
ohohohohohohhohohohoohmuhahahahahahahahzuahahahahhahaha
motosiklet tutku yaratır
kızlar bahane
 
Katılım
1 Eyl 2008
Mesajlar
207
ahhahaha güzelmiş ya harbiden kayganlaştırıcı jel reklamı:mrgreen:
 
Katılım
20 Nis 2006
Mesajlar
1,687
Motosikleti
Triumph Tiger 900 GT Pro '24
Tööbe tööbe :)
 
Katılım
2 Haz 2007
Mesajlar
5,075
2 ZAMANLI sese bak yaa adamı yoldan çıkartır. hemen racing lafı yapmayın bu bambaşka
 
Katılım
28 Şub 2008
Mesajlar
227
Ben de farketmemiştim arkadaşlar yazınca dank etti:mrgreen:
,arkadaşların gözünden birşey kaçmıyo maşalaa ::winkwink

Motorun üstünde o jeli neden sürmüşler onuda hiç anlamadım :cherry: Aklıma kötü kötü şeyler gelio töbe töbe :queen:
 
Katılım
28 Şub 2008
Mesajlar
227
Ben de farketmemiştim arkadaşlar yazınca dank etti:mrgreen:
,arkadaşların gözünden birşey kaçmıyo maşalaa ::winkwink

Motorun üstünde o jeli neden sürmüşler onuda hiç anlamadım :cherry: Aklıma kötü kötü şeyler gelio töbe töbe :queen:
 
Katılım
13 Eyl 2006
Mesajlar
4,669
Motosikleti
Piaggio beverly 400 / Aprilia sr gt 200
video fake yani animasyon var haliyle reklam olduğu için sanırım scooter mbk nitro yada yamaha aerox olması lazım
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Üst