Lost my girlfriend (kız arkadaşımı kaybettim)

Katılım
22 Ağu 2007
Mesajlar
1,175
ohohohohohohhohohohoohmuhahahahahahahahzuahahahahhahaha
motosiklet tutku yaratır
kızlar bahane
 
Katılım
1 Eyl 2008
Mesajlar
207
ahhahaha güzelmiş ya harbiden kayganlaştırıcı jel reklamı:mrgreen:
 
Katılım
20 Nis 2006
Mesajlar
1,687
Motosikleti
Triumph Tiger 900 GT Pro '24
Tööbe tööbe :)
 
Katılım
2 Haz 2007
Mesajlar
5,075
2 ZAMANLI sese bak yaa adamı yoldan çıkartır. hemen racing lafı yapmayın bu bambaşka
 
Katılım
28 Şub 2008
Mesajlar
227
Ben de farketmemiştim arkadaşlar yazınca dank etti:mrgreen:
,arkadaşların gözünden birşey kaçmıyo maşalaa ::winkwink

Motorun üstünde o jeli neden sürmüşler onuda hiç anlamadım :cherry: Aklıma kötü kötü şeyler gelio töbe töbe :queen:
 
Katılım
28 Şub 2008
Mesajlar
227
Ben de farketmemiştim arkadaşlar yazınca dank etti:mrgreen:
,arkadaşların gözünden birşey kaçmıyo maşalaa ::winkwink

Motorun üstünde o jeli neden sürmüşler onuda hiç anlamadım :cherry: Aklıma kötü kötü şeyler gelio töbe töbe :queen:
 
Katılım
13 Eyl 2006
Mesajlar
4,669
Motosikleti
Piaggio beverly 400 / Aprilia sr gt 200
video fake yani animasyon var haliyle reklam olduğu için sanırım scooter mbk nitro yada yamaha aerox olması lazım
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst