LOFT Kaza yaptı (Durumu iyi )

Katılım
12 May 2006
Mesajlar
1,224
Valla canımcım çanak sağlam diyosun ama kolu bacağı hırpalamışsın :p

Ben şüpelenmeye başladım çanaktan :cherry:
Aynı anda yazmışız gökoo ben sansürlemedim adam zaten yaralı dalga geçme olim :p
Durum vahimleşti bi taziyeye gitmek gerek artık :cherry: baksana kuşumun haline :p
sedcx8.jpg
 
Son düzenleme:
Katılım
16 Nis 2007
Mesajlar
1,968
adam smd sol kolla sagda sakat demek için parmagı uzatmıs herhlde yazımı yazamıo yoksa:p
 
Katılım
26 Şub 2006
Mesajlar
3,292
siteye webcam istiyoruz... yeni konu aç ın yanına iliştirsinler .. boyle şanslı çanakları kaçırmak istemem :mrgreen::mrgreen::mrgreen:
 
Katılım
26 Şub 2006
Mesajlar
3,292
iyi güzelde bu adamın iki kolu da alcıdaysa ......... neresiyle yazıyo :cyclopsan:silent:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
5 Şub 2008
Mesajlar
1,374
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
geçmiş olsun. İnşallah aldığımız son kaza haberi olur
 
Katılım
26 Nis 2007
Mesajlar
1,755
loft geçmiş olsun allah bidaha kaza bella yaşatmasın inşallah bişin yoktur saygılar .:rendeer:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst