LOFT Kaza yaptı (Durumu iyi )

Katılım
29 Eyl 2007
Mesajlar
6,279
adaşim geçmiş olsun acil şifalar:rendeer::rendeer:180 i geçmenin zararlari:cherry:
 
Adana İl Temsilcisi
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
8,636
çok geçmiş olsun.umarım en kısa sürede iyileşirsin arkadaşım.
 
Katılım
4 Mar 2008
Mesajlar
698
çok geçmiş olsun sedat Allah beterinden korusun :rendeer:
bu ne yaa sabah sabah bi açıyosun anasayfatı 3 tane kaza haberi pro, burcu ve sedat noluyoruzz arkadaşlar yaa :pale::silent:
burdan yetkililere sesleniyorum bi gidişe bi dur densin yahuuu
 
Katılım
9 May 2007
Mesajlar
1,610
Geçmiş olsun.
Bune kardeşim bir haftayı doldurmadan millet patır patır düşüyor....!
Sen hafta sonu arabayla gezdin tabi alıştın 4 tekerleğe iki teker acemiliği çektin dimi :)

Şaka bir yana birşeyin olmadığına sevindim, tekrar geçmiş olsun:rendeer:
 
Katılım
25 Mar 2006
Mesajlar
3,978
Geçmiş olsun...Birşey yoksa ufak kazalar iyidir, büyüğünden korur insanı...
 
Katılım
16 Şub 2008
Mesajlar
153
Neler oluyor bu hafta böyle, Allah cümlemizi beterinden korusun. Geçmiş osun. :rendeer:
 
Katılım
30 May 2006
Mesajlar
962
Geçmiş olsun Sedat.. Korkutmayın bizi usta..

Ne lanet bir haftadır , patlayan patlayana..
 
Katılım
20 Şub 2006
Mesajlar
363
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
walla marmarıse gttım orman yangını bursaya gıttım orman yangını ıste geldm bomb sedatı elledım düştü:D ama sedat yoksa son bı kac gundr sıtede gozden dustun dıe reklammı yapıorsun :D muahaha
 
Katılım
18 Kas 2006
Mesajlar
4,288
Valla bu sefer emin olmadan kaza yaptığına birşey yazmicam.. Uyan da bi ariim önce.. Dilim yandı bi kere :p

Pıstafa arkadaşım msn açar mısın
 
Son düzenleme:
Katılım
6 Nis 2005
Mesajlar
2,252
Geçmiş olsun Sedat dikkat et kendine.

Bu aralar kaza topikleri mantar gibi patlamaya başladı aşırı dikkatlerimizi bir kat daha artıralım arkadaşlar.
 
Katılım
26 Ocak 2008
Mesajlar
1,547
Motosikleti
ϸεџꬶεѻҭ ӽϸ ꜯꝏ ꬶҭ
Geçmiş olsun ve bu son olsun artık. :pale: En kısa zamanda eski sağlığına kavuşman dileğiyle.
 
Katılım
20 Şub 2006
Mesajlar
363
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
nesse sedat sen motoru verecnmı bana
4800 verıyım
4500 pesın
gerı kalanıda bı tur atıp sonra verırm 15 dakıka ıcınde vade yaaparsın artık bıze o kadarcıkta
 
Katılım
8 May 2007
Mesajlar
2,060
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Geçmiş olsun dilemekten helak olduk yahu :pale: Allah hepimizi beterinden korusun :rendeer: Allahtan önemli bişeyi yok kimsenin ..
 
Katılım
17 Nis 2006
Mesajlar
1,348
kötüye bişicik olmaz derlerdi de inanmazdım :cherry: şaka bir yana , geçmiş olsun, iyi olmana gerçekten çok sevindim.. :cat:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst