Lifan'ı arazide sürdüm (bol çamurlu, manzaralı)

Katılım
4 Ocak 2018
Mesajlar
688
Geçen gün güzel havayı yakalayınca dedim hemen şöyle yükseklere bir çıkalım şu motoru test edelim. Fındıklı'nın yüksek tepelerinden biri olan gebiyon'a çıktım lastiklerin dişleri her ne kadar bitmiş olsa da gerek rampalarda gerek çamurda sürüşü acayip keyif verdi şu an dört gözle kar yağmasını bekliyorum aynı yere bir de karda çıkmayı düşünüyorum. İyi seyirler;

 
Katılım
4 Ocak 2018
Mesajlar
688
Geçtiğimiz pazar günü güzel bir gezi yaptık şunu da şöyle paylaşiyim :)
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
13 Ağu 2017
Mesajlar
2,510
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Helal olsun valla izlerken ben üşüdüm 😀 Az kaldı haftaya bende asfalttan kurtuluyorum inşallah
 
Katılım
25 Ocak 2019
Mesajlar
578
İyi geziyosunuz. Doğa manzara harika. Oraları bisikletle veya gürüyerek bile gezsen, keyfine doyulmaz. :) İyi eğlenceler.
 
Katılım
4 Ocak 2018
Mesajlar
688
Evet arkadaşlar gün geçmiyor ki lifanı farklı fantazilere alet etmeyelim. Şu çamurda biraz oynayalım dedikten 5 dk sonra aslında bataklık olduğunu öğrenmiş bulunduk ama başımıza gelenler ortada :) neyse tecrübe oldu umarım size de olur dalmadan önce bir kontrol etmek lazımmış araziyi :]
buyrun;
 
Katılım
30 Eki 2016
Mesajlar
3,351
Bataklık ile şaka olmaz dikkat edin. Lifan da iyi dayanıyor :)
 
Katılım
7 Eyl 2017
Mesajlar
281
Videoyu izlerken bunlar hangi ülke vatandaşı nece konuşuyor acaba diyip sorguladım
 
Katılım
4 Ocak 2018
Mesajlar
688
Videoyu izlerken bunlar hangi ülke vatandaşı nece konuşuyor acaba diyip sorguladım

Niye kardeşim ilk defa mı türk gördün?

---------- Mesajlar birleştirildi - 12:48 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:44 ----------

Bir lifan da ben gözüme kestirdim bakalım. Çinliler içinde iyiye benziyor sanki

Sürekli bakim ister söyliyim. Pis birakirsan sagi solu gicirdar yikayip yaglamak gerek her kullanimdan sonra tabi bu soylediklerim benim gibi kullananlar icin.
 
Katılım
22 Ara 2013
Mesajlar
861
Niye kardeşim ilk defa mı türk gördün?

---------- Mesajlar birleştirildi - 12:48 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:44 ----------



Sürekli bakim ister söyliyim. Pis birakirsan sagi solu gicirdar yikayip yaglamak gerek her kullanimdan sonra tabi bu soylediklerim benim gibi kullananlar icin.
Şu an tracer 700 üm var. Onu her yere sokmaya kıyamıyorum. Ben öyle çamura girmem, hoyrat kullanmam. Gayet sakin kullanıcıyımdır. Köy yollarında, arada çarşıya gitmek amaçlı, kısa mesafelerde kullanmak için 2. Motosiklet olarak alayım diyorum yeşili çok hoşuma gitti. Motor ısınmadan hareket ettirmem, dip gaz kullanmayı ve motoru çok zorlamayı sevmem yağını da vaktinden evvel değiştiririm, wd 40 ile de bakım yaparsam epey kullanırım heralde sorunsuz olarak.
 
Katılım
4 Ocak 2018
Mesajlar
688
Şu an tracer 700 üm var. Onu her yere sokmaya kıyamıyorum. Ben öyle çamura girmem, hoyrat kullanmam. Gayet sakin kullanıcıyımdır. Köy yollarında, arada çarşıya gitmek amaçlı, kısa mesafelerde kullanmak için 2. Motosiklet olarak alayım diyorum yeşili çok hoşuma gitti. Motor ısınmadan hareket ettirmem, dip gaz kullanmayı ve motoru çok zorlamayı sevmem yağını da vaktinden evvel değiştiririm, wd 40 ile de bakım yaparsam epey kullanırım heralde sorunsuz olarak.

O zaman her turlu gider hocam motor kismi ozellikle saglam bildigim kadariyla gerci benim 3. Vites dislisi gitti 1 aydir 3e atmadan suruyorum :) ama onceki sahibi nasil bakmis cok onemli ben biraz uyguna almistim cocukta arazide kullanmisti. Yag bakimi cok onemli yagdan kacmican bi arkadasimda var 77000 km de hala kullaniyor. Ne olacak reis 4-5 liraya dolu al bitane keyif yap baktin begenmedin sat gitsin. Ben havalarin isinmasini bekliyorum komple bi bakim yaptiracam sonra gelsin yaylalar su an yukarlarda kar var cikamiyoruz bir yerden sonra.
 
Katılım
15 May 2016
Mesajlar
1,960
Şu an tracer 700 üm var. Onu her yere sokmaya kıyamıyorum. Ben öyle çamura girmem, hoyrat kullanmam. Gayet sakin kullanıcıyımdır. Köy yollarında, arada çarşıya gitmek amaçlı, kısa mesafelerde kullanmak için 2. Motosiklet olarak alayım diyorum yeşili çok hoşuma gitti. Motor ısınmadan hareket ettirmem, dip gaz kullanmayı ve motoru çok zorlamayı sevmem yağını da vaktinden evvel değiştiririm, wd 40 ile de bakım yaparsam epey kullanırım heralde sorunsuz olarak.

sen çok orjinal bi adamsın
 
Katılım
23 Ocak 2017
Mesajlar
307
Ben de Ardeşen'liyim, bir ara beraber gazlayalım. :)

Videolar da güzel olmuş.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst