- Katılım
- 4 Ocak 2018
- Mesajlar
- 688
- Konu Yazar
- #1
Geçen gün güzel havayı yakalayınca dedim hemen şöyle yükseklere bir çıkalım şu motoru test edelim. Fındıklı'nın yüksek tepelerinden biri olan gebiyon'a çıktım lastiklerin dişleri her ne kadar bitmiş olsa da gerek rampalarda gerek çamurda sürüşü acayip keyif verdi şu an dört gözle kar yağmasını bekliyorum aynı yere bir de karda çıkmayı düşünüyorum. İyi seyirler;