Lifan tay 100 açamadım ne yapmam lazım :(

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
11 Tem 2013
Mesajlar
97
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Merhaba arkdaşlar Öncelikle Ramazanızı kutlar hayırlara vesile olmasını dilerim. gelelim konumuza 0 lifan aldım 100 lük. kilometre 800 e geldi ve motorum 110 u geçmiyor. bakımını 600 de yaptırdım. eksozu açtırdım ama susturucular duruyor. motor 4 vitesde boguyor. çekişte hiç bir kusuru yok. sizce km 1000 e gelmeden rampaya vursam açılırmı
 
Katılım
10 Eki 2008
Mesajlar
243
Daha fazla bir şey beklememek lazım,sonuçta 100 cc bir motosiklet bahsettiğiniz hızlar bile motoru yoracaktır.
Km arttıkça motorunuz daha da açılır,daha çok yeni :)
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
11 Tem 2013
Mesajlar
97
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Kimi arkdaşlarım eksozu açtın diye öyle oldu diyor. bi arkdasımda da aynısı war 125 i görüyor.
 
Katılım
21 Mar 2009
Mesajlar
864
o motorların neyine güvenip bu kadar sıkıştırıyorsunuz,o rakamları ben,ya bir kere yaiki defa sollamada gördüm,bırakın bu işleri,herşe bi kenara canınıza yazık,altınızda dagılır bi gün..
 
Katılım
1 Haz 2013
Mesajlar
305
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
125 i hangi yolda yapacan ?ha yaparsın sonra bi kamyon kasası yla yakın arkadaşlık kurarsin
nedir bu hiz merakı anlamadım .
 
Katılım
26 Nis 2013
Mesajlar
102
100 lükler zaten 90 km ile giderken hafif bi rüzgarda aşırı savruluyor bence 110 bile fazla
 
Katılım
22 Kas 2012
Mesajlar
5,397
110 iyi bir hız ibren dogru ise eyer :)

Yokus asagı vurursan bisiklette yapar o hızı

Son hızda pek fark olmaz motor acıldıkca o hızlara daha cabuk gelir
 
Katılım
13 Haz 2009
Mesajlar
630
Rampaya da vursan dağa taşa da vursan açılmaz. Arkadaşının ibrede sapma vardır. 110 bile fazla o motorlara
 
Katılım
27 Tem 2006
Mesajlar
6,290
Güzel Kardeşim Biraz Daha Zorla MOTORU AÇTIRIRSIN,
Hemde 300,,500 Lira masraf ile motorunun kompe içini açtırırsın :)

Yeter O hız ona,
Hatta Çok Bile...
 
Katılım
25 Ara 2011
Mesajlar
370
motoru yan yatırıp balyozla vurunca 280 yapıyomuş diyolla...
 
Katılım
15 Eki 2011
Mesajlar
126
Vaaayyy 125 mi :) bn yamaha yzf r125 kullanıyorum 125 i görmem için saatler geçiyo , satıp lifan tay 100 cup mu alsam ?

100cc lik cup motor 110 km/h ile gidiyomuş ama hala açamamış :D değerli forumüyeleri lütfen yardımcı olunda şu motoru bi açsın arkadaş . Açılmamış hali 110 sa aıldıktan sonra ne olur Allah bilir ..
 
Katılım
3 Mar 2012
Mesajlar
479
Benim fizy 91 demiyor. Zaten fazlasını ne yapacağım ki şehir içinde neye yarar?

Apaçi dedected.
 
Katılım
17 May 2006
Mesajlar
2,547
kilometre saatinin dişlileri ile oyna o zaman kesin 125'i geçer ibrede :wiinkk:
 
Katılım
29 Ağu 2012
Mesajlar
1,005
Bişey dikkatimi çekti neden yeni üye olan herkes benzer konu açıyo 100 lük motorumlar 110 yapıyorum nasıl açıcam motoru . 100 lük commuterle nasıl 600 lük sesi alırım falan enteresan bi durum :)
 
Katılım
30 Ara 2005
Mesajlar
933
Sakin yahu linç etmişsiniz adamı...Yazıktır üzmeyin,yüklenmeyin bu kadar...Herkesin maddi durumu aynı değilki.Belki bu kadarına yetti parası.Her insanın hayali var biraz olsun ucundan tutmuş suçmu...

100cc cup motosikletin üzerinde 90km sonrası külliyen zarardır.Zaten o süratler için tasarlanmamış(Hatta çin mallarının tasarım ve ar-ge departmanı olduğuna bile inanmıyorum ben)Gerek yok fazla zorlamaya.Ha maddi gücüm buna yetti napalım diyorsanız,elinizi iyice alıştırın para biriktirin 2 3 4 5 sene artık neyse 250cc motosiklet alın.Hiç olmazsa 125 yapmak için üzerine yatmanıza gerek kalmasın...

Sürat güzel şeydir.Adrenalin güzel bağımlılıktır ama bunu kelle koltukta yapmanın bir manası yok.İyice alışıp biraz olsun tepkilere alışıp cc büyütmek daha mantıklı.Takmayın kafanıza.O arkadaşınızın motosikletine 1/91823691623 denk gelecek bir talih kuşu vurmuş yada yalan söylüyor...Siz keyif almaya devam edin gerisi önemli değil...
 
Katılım
15 Mar 2008
Mesajlar
467
150 lik mondialle 127 vuran bi arkadaş vardı 1300 km de kucakladı motoru, üst kapak hariç herşey değişti. 110 yeter de artar, fazla sıkıştırma
 
Katılım
29 Tem 2012
Mesajlar
990
Benim motoru satıp hemen 100 lük bi motor alıyım 90 ı geçmiyor 110 iyi gene daha fazla basma
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst