Lifan LF400

Katılım
7 Ağu 2007
Mesajlar
2,758
lf400wz21.jpg

Özellikleri;
Model: LF400
Boyutlar: 2240*730*1115
Dingil Mesafesi; (mm):1540
Yerden Yükseklik (mm): 160
Ağırlık: 175kg
Sele (mm): 720
Depo: 13.5Lt
Makine : Çift Silindir, Hava Soğutmalı,4 Zamanlı
Çap-Strok: 68mm*55mm
Motor Hacmi: 399ml
En Fazla Güç:24kw/8500r/dd (32.18Hp)
En Fazla Tork: 30Nm/7000r/min
Çalıştırma: Elden Marş
Ateşleme: T.C.I
5 Vites
En Fazla Hız (km/h): 120km/h
Yakıt Tüketimi (l/100km): ≤3.2L/100km
Frenler ; ön disk,arka tambur
4kbjx45.jpg


Motor henüz Türkiye'de yok. Lifan'ın Türkiye'de Üretim yapacağını okumuştum bu sitede. Belki yakında Türkiye'e satışa sunulur. Bilgisi olan...
http://www.lifan.com/ http://www.lifan.com.tr/
 
Katılım
13 Mar 2008
Mesajlar
691
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
virago'535'ile neredeyse aynı..tr'ye gelirmi ?? düşük bir ihtimal,gelirse uçuk bir fiyat çıkarmazlarsa satış patlaması yapabilir :cat:
 

m.s

Katılım
1 Ara 2008
Mesajlar
788
Güzel makina görüntü süper inşallah fiyatı da iyi olur...
 
Katılım
17 Mar 2005
Mesajlar
249
Alıntı:
ExTReMa´isimli üyeden Alıntı
Üst eksozu yine süs yapmışlar anlaşılan

üst eksozu süs yapmışlar derken ,eksozun aslında silindire bağlı olmadığınımı kastetiniz
 
Katılım
26 Ara 2008
Mesajlar
1,205
Şunun yanına birde su soğutma çek tam olsun.:) Valla motor gücü vs. gayet güzel tipide güzel buna 6.000ytl'den aşağı fiyat çekmezler benden söylemesi.

PEki bu motorlarda titreşim oluyor mu?Çift silindirde olmaz diye biliyorum ama???
 
Katılım
13 Mar 2008
Mesajlar
691
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Şunun yanına birde su soğutma çek tam olsun.:) Valla motor gücü vs. gayet güzel tipide güzel buna 6.000ytl'den aşağı fiyat çekmezler benden söylemesi.

PEki bu motorlarda titreşim oluyor mu?Çift silindirde olmaz diye biliyorum ama???

v2'motor olduğu için neredeyse sıfır titreşim (lifan 250'için) :cat: örnek vereyim daha önceki motosikletim ybr'125'idi neredeyse birebir titreşimde ybr'ile aynı ..bu bir avantaj :cat: ama sıralılar için bunları söyleyemem..
 
Katılım
17 Mar 2005
Mesajlar
249
bence bunda süs değil adaş. bu arada güzel kopyalamış Şerefsizler :p Dİpnot Bende Bunun 250 liği var 13.000 km oldu hala 10 numara. Sorunsuz bir şekilde yoluna devam ediyor..

evet üst eksoz süs değil arkadaki silindirin eksozu,silindire bağlandığı yer resimde pek seçilmiyor.
 
Katılım
5 Kas 2007
Mesajlar
3,893
bence bunda süs değil adaş. bu arada güzel kopyalamış Şerefsizler :p Dİpnot Bende Bunun 250 liği var 13.000 km oldu hala 10 numara. Sorunsuz bir şekilde yoluna devam ediyor..


evet üst eksoz süs değil arkadaki silindirin eksozu,silindire bağlandığı yer resimde pek seçilmiyor.

Siz öyle sanın :)
Kapaktan çıkıp 90 derece açı ile o eksozu bağlayamazsınız o kadar kısa mesafede :)
Bağlandıgını dusundugunde bile silindirin eksoz saplamalarını sıkamazsınız :)
 
Katılım
11 Ara 2007
Mesajlar
2,658
Siz öyle sanın :)
Kapaktan çıkıp 90 derece açı ile o eksozu bağlayamazsınız o kadar kısa mesafede :)
Bağlandıgını dusundugunde bile silindirin eksoz saplamalarını sıkamazsınız :)


Gerçi ALt Tarafta Egzos TAsı var.. Demekki bunlar aşağıda Toplanıor:queen:

Peki bu motor v motor değilmi yani ozamansa titreşimi bol bir makinedir dimi.

V motorlar Titreşimi bol makineler değildirler Yalnız hatırlatırım.. Titreşim En az V motorlarda VArdır ;)
 
Son düzenleme:
Katılım
13 Mar 2008
Mesajlar
691
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Peki bu motor v motor değilmi yani ozamansa titreşimi bol bir makinedir dimi.

Buda v2'motor,resime dikkatli bakarsan anlarsın,titreşim olacağını sanmam..lifan gerçektende kaliteli makineler üretmeye başladı..:cat:
 
Katılım
10 Eki 2007
Mesajlar
1,592
Siz öyle sanın :)
Kapaktan çıkıp 90 derece açı ile o eksozu bağlayamazsınız o kadar kısa mesafede :)
Bağlandıgını dusundugunde bile silindirin eksoz saplamalarını sıkamazsınız :)

Dikkatli baktımda ilk fotorafa sanki döküm boyun yapılmış 90 derece egzos oraya bağlanıyor.::150::
 
Katılım
13 Mar 2008
Mesajlar
691
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Sesi Harley Gibi Çıksa Zaten ADı Harley Davidson Olurdu :mrgreen:

geçen bizim bir arkadaş lifan 250'nin susturucularını sökmüş,abartmak gibi olmasın ama!! sesi 500'metreden duyuluyordu :) :cat: 250'likten bu ses elde edilirse 400'lüğü düşünemem ...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst