gelmiş bile kardeş
Geçen hafta Lifan bayisi bana da bu sene gelecek dedi. Umarım bu sefer doğru çıkar.
Ben 3 gündür facebook sayfalarına yazıyorum bugün cevap verdiler bu sene gelmeyecek dediler Peki 2015 te gelecek mi dedim daha cevap bekliyom
Cevap gelene kadar bajaj pulsar 135 i getirir.
http://www.automobileupdates.com/wp-content/uploads/2010/07/Bajaj-Pulsar-135.jpg
http://www.newtechnology.co.in/wp-content/uploads/2009/12/Bajaj_Pulsar_135_LS-.jpg
http://pictures.topspeed.com/IMG/crop/201204/2012-bajaj-pulsar-135-ls-3_600x0w.jpg
http://2.bp.blogspot.com/-ZriYcXjEXfc/UXAUuE8_mSI/AAAAAAAAQBA/Vkxm4o8BFBQ/s1600/2.png
135 lik iyiki hemen gelmemiş. Yoksa 200ns alacağım diye hiç kasmazdım kendimi![]()