Lifan em150l Test videomuz kişisel görüş içerir [ VİDEO ]

Katılım
28 Ocak 2016
Mesajlar
301
Videolarınıda yazdım burdanda yazayım. Video çekmek adına çekmiyorsun doğalsın bizden olduğun herhalinden belli. Süslü cümleler yerine direk beyinden geçen cümleleri aktarıyorsun buda gerçekten mükemmel. Yolun açık olsun dostum tekerin düz bassın.
 
Katılım
11 Eki 2014
Mesajlar
602
Düzgün adamsın vesselam, severek izliyoruz paylaşımlarını...

Videolarınıda yazdım burdanda yazayım. Video çekmek adına çekmiyorsun doğalsın bizden olduğun herhalinden belli. Süslü cümleler yerine direk beyinden geçen cümleleri aktarıyorsun buda gerçekten mükemmel. Yolun açık olsun dostum tekerin düz bassın.

Teşekkürler , Yorumlarınız beni çok mutlu ediyor.
 
Katılım
5 Eyl 2014
Mesajlar
700
inceleme için teşekkürler. gerçekten torklu güzel zevkli bir motor em150l. titreşimin az olması da zevk katıyor.
 
Katılım
16 Kas 2013
Mesajlar
21
2 yıl bindim 12000 km yol yaptım sorun çıkarmadı sattım şimdi kp 150 aldım su soğutmalı herkeze tavsiye ederim
 
Katılım
12 Eyl 2014
Mesajlar
765
bindiğin motorun perti çıkmış nerdeyse, şase yamuk diyorsun, ön far değişmiş, pas içinde diyorsun, ama cbf daha iyidir onu tercih edin diyorsun(burada bir cbf e özlem olduğunu seziyorum) ve dayanıklılık konusunda motoru gömdün, yuh yani balkondan atsan aşşa inip bineceksin :))

onun haricinde güzel bir video olmuş, bindiğin motordaki zırıltı 2. motorum emisolda yokdu (şimdi pulsar var)

yani o motorun daha temizine binsen emin ol fikirlerin dahada değişecek..

bu motorun esasen bence cbf 150 dende bir farkı yokda millette bir marka takıntısı var, sanki ybr 125 veya cbf150 çinde üretilmiyorda..

gidip kazıklanıyorlar, pisikolojik bir olay..

birde videolarında şu espirili arkadaşınıda kat daha bir güzel olur, renkli olur, al onu karşına birde o anlatsın :cherry:
 
Katılım
11 Eki 2014
Mesajlar
602
bindiğin motorun perti çıkmış nerdeyse, şase yamuk diyorsun, ön far değişmiş, pas içinde diyorsun, ama cbf daha iyidir onu tercih edin diyorsun(burada bir cbf e özlem olduğunu seziyorum) ve dayanıklılık konusunda motoru gömdün, yuh yani balkondan atsan aşşa inip bineceksin :))

onun haricinde güzel bir video olmuş, bindiğin motordaki zırıltı 2. motorum emisolda yokdu (şimdi pulsar var)

yani o motorun daha temizine binsen emin ol fikirlerin dahada değişecek..

bu motorun esasen bence cbf 150 dende bir farkı yokda millette bir marka takıntısı var, sanki ybr 125 veya cbf150 çinde üretilmiyorda..

gidip kazıklanıyorlar, pisikolojik bir olay..

birde videolarında şu espirili arkadaşınıda kat daha bir güzel olur, renkli olur, al onu karşına birde o anlatsın :cherry:
Yorum için teşekkürler.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst