bindiğin motorun perti çıkmış nerdeyse, şase yamuk diyorsun, ön far değişmiş, pas içinde diyorsun, ama cbf daha iyidir onu tercih edin diyorsun(burada bir cbf e özlem olduğunu seziyorum) ve dayanıklılık konusunda motoru gömdün, yuh yani balkondan atsan aşşa inip bineceksin

)
onun haricinde güzel bir video olmuş, bindiğin motordaki zırıltı 2. motorum emisolda yokdu (şimdi pulsar var)
yani o motorun daha temizine binsen emin ol fikirlerin dahada değişecek..
bu motorun esasen bence cbf 150 dende bir farkı yokda millette bir marka takıntısı var, sanki ybr 125 veya cbf150 çinde üretilmiyorda..
gidip kazıklanıyorlar, pisikolojik bir olay..
birde videolarında şu espirili arkadaşınıda kat daha bir güzel olur, renkli olur, al onu karşına birde o anlatsın :cherry: