Leo Vince SBK dünyaca bilenen çok kaliteli bir egzozdur. Özellikle çift silindir KTM, Ducati de çok güzel ses veriyor.
KR Tuned ilk defa gördüm. Biraz baktığım kadarıyla daha lokal bir egzozcu. Yüksek ihtimalle LeoVince çok daha tok bir ses veriyordur.