Ledow 250cc V2 , Regal Raptor 125cc L2

Katılım
18 Ağu 2007
Mesajlar
266
İki motosiklet arasında kaldım arkadaşlar yeni motor bakıyorum kendime. Bayi ile pazarlık sonucu ikisinin de anahtar teslimini 3200ytl ye düşürdüm. İkisi arasında kaldığımızda biri hem V motor hem 250cc , diğeri hem sıralı 2 hemde 125cc .. Gönül Ledow diyor ama Regal de çok kaliteli.. Arıza yapma durumu nasıl olur ki acaba sizlere bi danışayım ben ? Supershadow un ikizi zaten Ledow .. Siz olsanız hangisini alırdınız ?
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
23 Tem 2007
Mesajlar
5,610
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Regal daha çok satılmış piyasada.Ben Bisan-Lifan 250 kullanıyorum.
 
Katılım
18 Ağu 2007
Mesajlar
266
Bisan da uçmuş ama.. 5.000 miydi neydi en son baktığımda fiyat.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst