- Katılım
- 18 Ağu 2007
- Mesajlar
- 266
- Konu Yazar
- #1
İki motosiklet arasında kaldım arkadaşlar yeni motor bakıyorum kendime. Bayi ile pazarlık sonucu ikisinin de anahtar teslimini 3200ytl ye düşürdüm. İkisi arasında kaldığımızda biri hem V motor hem 250cc , diğeri hem sıralı 2 hemde 125cc .. Gönül Ledow diyor ama Regal de çok kaliteli.. Arıza yapma durumu nasıl olur ki acaba sizlere bi danışayım ben ? Supershadow un ikizi zaten Ledow .. Siz olsanız hangisini alırdınız ?