lastromantic(hakan)abinin yeni motoru

Katılım
13 Ocak 2006
Mesajlar
973
Hakan abi hayırlı olsun. Geçen sucular servisinde gördüm merhaba dedim merhaba dedi kaçtı. Motoru naaptın falan diyecektim. Demek cbf 150 yi saklıyomuş:mrgreen:

Keyifli sürüşler abi küçük cc nin ekonomik dünyasına hoşgeldin.Gerçi cbr 125 te pek ekonomik olamayabiliyor.Parçalar malum...:pr:
 
Katılım
20 Nis 2006
Mesajlar
1,687
Motosikleti
Triumph Tiger 900 GT Pro '24
Uğurlu ve kadimli olmasını dilerim. Ekonomik ve kolay kolay sorun çıkartmayan bir modeldir.
 
Katılım
19 Mar 2006
Mesajlar
561
hepinize çok teşekkür ederim güzel dilekleriniz için arkadaşlar allah hepinizden razı olsun . herkese gönlündeki motoru almak ağız tadıyla binmek nasip etsin...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst