lastromantic(hakan)abinin yeni motoru

Katılım
22 Nis 2007
Mesajlar
203
Hakan abi'nin yeni cbf 150 hayırlı olsun nice kmlere:cat:

topici bana actırdıgı için ayrıca cok teşekkürler:rendeer:


Servisteyken yapılan İşlemler


Jantların Siyaha Boyanması

Zenon Far Kiti Montajı (uzun kısa zenon far kiti)

Tüm Gösterge Lambalarının Led Ampülle Değiştirilmesi

Tank Pad Ve Depo Kapak Pad

Koruma Barı

Yan Ayaklık

Silikon Elcikler



25102008289cx2.jpg


25102008290da3.jpg
 
Katılım
13 Eyl 2008
Mesajlar
295
Hayırlı uğurlu olsun,Allah kaza bela vermesin,yollara çıkmak için can atar gibi duruyor Maşallah
 
Katılım
24 Şub 2008
Mesajlar
1,958
Hayırlı olsun baya üstüne aksesuar takılmış çok güzel olmuştur:wiinkk:
 
Katılım
30 Ara 2007
Mesajlar
7,516
hayırlı olsun kazasız belasız..

aksesuarlar takılmıs olarak resimleri varsa daha hos olur
 
Gaziantep İl Temsilcisi
Katılım
10 Mar 2006
Mesajlar
1,529
hakan kardeşim hayırlı olsun kardeşim allah kaza bela vermesin ....
 
Katılım
30 Eyl 2006
Mesajlar
2,078
Hayırlı uğurlu olsun bide yapılan işlemlerden sonra bir kaç resim alsak fena olmaz:cat:
 
Katılım
19 Mar 2006
Mesajlar
561
hayırlı olsun :rendeer:
adını okuyunca zzr 1400 bekledim acıkcası:) daha once hayabusa vardı diye hatırlıyorum:silent:

:queen::queen::queen:
abi bende sermayeyi ufaltıyorum yavaş yavaşnapim malum kriz var hayabusaya binmenin zamanı değil şimdi . bu motor için 100 km de 2.5 litre yakıyo dediler aldık deniyoruz bakalım doğrumu değilmi bakacaz . ayrıca senin motorda hayırlı olsun allah kaza bela vermesin abi güle güle kullan .
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
2 Ağu 2008
Mesajlar
264
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
hayırlı olsun allah kaza bela vermesin...
 
Katılım
1 Eki 2006
Mesajlar
498
lastromantic Hayırlı olsun
Hayabusadan sonra umarım kullanmakta zorlanmazsın.:mrgreen:
 
Katılım
1 Eyl 2008
Mesajlar
340
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Hayırlı olsun. Kazasız belasız ..
 
Katılım
1 May 2007
Mesajlar
4,036
Abi mantıklı bi geçiş olmuşş....:cherry:

Hayırlı olsun göbeğini yediğimm.....:cherry:
 
Katılım
19 Mar 2006
Mesajlar
561
Son düzenleme:
Adana İl Temsilcisi
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
8,636
boş ver aldırma kardeş,güle güle kullan.tekerin düz bassın.:rendeer:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst