Lastikler İkiye Ayrılır / Mıchelın ve Diğerleri

Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
panpalar 19 itibariyle nöbette olmam lazım daha giyinik vaziyette evdeyim valla size ayıp olmasın diye yazıyom yarın devam ederik .üptümm...


saat şu an 18.45...15 dakka içinde seyrantepeden Etiler Ulusa akıyom nöbete ulan matorla gıralız hepimiz...
 
Katılım
24 Tem 2009
Mesajlar
452
Her motorumun lastiğini Michelen yaptım, yarın üzerindeki lastiği değiştirip Michelen taktıracagım. Michelen yumuşak lastik kauçuklu, piyasada ondan yumuşak lastik yok. Tek dezavantajı sert lastiklerden erken diş derinliği azalıyor fark bu.
 
Katılım
10 Eyl 2013
Mesajlar
701
mete abi ben aldım pirelli. daytona'dan sipariş verdirttim cuma aksam 6 gibi parasınıda ödedim . Muhtemelen salı(belki) çarşamba kesin olarak gelir montajlayıp bi burnout yaptıktan sonra ateşşşşş :D
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst