Lastik Tecrübeni Paylaş

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
3 Eki 2007
Mesajlar
1,489
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Değişik ve faydalı bir konu olur umarım :)

Şu anki ve daha önceki motorlarınızda kullandığınız lastiklerinizi de yoruma eklerseniz çok daha faydalı olacaktır.


  • Motosikletizin ve lastiğinizin marka modeli? (Her lastik her cc de memnun etmediği için, motosiklet modeli belirtmeniz faydalı olacaktır.)
  • Toplam kaç km kullandınız?
  • Kuru ve ıslak zemin performansı nasıldı?
  • Yaz, kış performansı nasıldı?
  • Olumsuz bulduğunuz yanları nelerdi?


Ben 150cc motorumda Anlaş&Irc Nr47 model (bana anlaş denildi ama ırc modeliymiş) 15bin km dir kullanıyorum, ıslak performansı berbat, kuruda efsane :p , yaz-kış limitlerini bilerek kullandım. Olumsuz yanı nylon lastik oluşundan dolayı güven vermiyor.
 

Luc

Katılım
22 Eki 2015
Mesajlar
265
  • Motosikletizin ve lastiğinizin marka modeli? R25 (eski ve yeni kasa)
  • Toplam kaç km kullandınız? 60.000
  • Kuru ve ıslak zemin performansı nasıldı? Harika
  • Yaz, kış performansı nasıldı? Harika
  • Olumsuz bulduğunuz yanları nelerdir? Çok soğuk ve çok kuru havada tutuşta bir miktar kayıp. Yüksek fiyat.
 
Katılım
23 Tem 2016
Mesajlar
194
  • Motosikletizin ve lastiğinizin marka modeli? R25 (eski ve yeni kasa)
  • Toplam kaç km kullandınız? 60.000
  • Kuru ve ıslak zemin performansı nasıldı? Harika
  • Yaz, kış performansı nasıldı? Harika
  • Olumsuz bulduğunuz yanları nelerdir? Çok soğuk ve çok kuru havada tutuşta bir miktar kayıp. Yüksek fiyat.

Rosso 2 olduğu çok belli olduğundan yazılmamış galiba :)
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
3 Eki 2007
Mesajlar
1,489
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
  • Motosikletizin ve lastiğinizin marka modeli? R25 (eski ve yeni kasa)
  • Toplam kaç km kullandınız? 60.000
  • Kuru ve ıslak zemin performansı nasıldı? Harika
  • Yaz, kış performansı nasıldı? Harika
  • Olumsuz bulduğunuz yanları nelerdir? Çok soğuk ve çok kuru havada tutuşta bir miktar kayıp. Yüksek fiyat.

Keske lastiğinizi de paylaşsaydınız hocam 😂😂 :)
Lastiği 60.000km kullandığınızı sanmıyorum:)
 
Katılım
11 Kas 2020
Mesajlar
277
Motosikletizin ve lastiğinizin marka modeli? CBR500R
Toplam kaç km kullandınız? 20k km hala kullanmaya devam
Kuru ve ıslak zemin performansı nasıldı? Kuru felaket. Gerçekten muhteşem. Dizler yerde dönürsun lan aman falan etmiyorsun ve çok saçma durumlardan da kurtarmıştır beni. Öpüp koklarsın o derece sevdiriyor kendini. Islak da yeaaağni ama çok çabuk tahliye ediyor ve kuruyor. Dolayısıyla sudan geçtiğinizde gaza abanmazsanız sıkıntı yaşamazsınız tutuşu çok kaybetmiyor. Sağanak yağışta problem olmuyor tahliyeleri cidden iyi. Su birikintisinde geçerli dediğim his kaybı.
Yaz, kış performansı nasıldı? Yazın, eriyik Adana asfaltı, İzmir asfaltı vb. ülkemin diyar diyar her yerinde kullandım. Aşırı memnunum. Kışın da ben memnundum. Yaz lastiği olduğunu unutmadan kış şartlarında kullanıldığında bir problem yaşamadım. Fakat ben Adana ve Zonguldakta denedim kışın. öyle kara kış buz falan pek yok.
Olumsuz bulduğunuz yanları nelerdi? Çoğu kişinin düşüncesinin aksine ömrü sanıldığı kadar kısa değil ve son ana kadar işini de yapıyor. Bir de tabii fiyatı.. Günümüz itibariyle 2500lira dolaylarında geziyor. 2 yıldır bende bu sezon da bitti, kışın lastiği zorlamıyorum. Seneye yaza girerken yeni takım ister.

Ek olarak aynı lastiği pulsar 200NS de kullandım. onda da aşırı memnundum tabii ama cbr kadar zorlayamıyorsun pulsarı sonuçta viraj şu bu gibi. O yüzden rosso parasına spor değil de daha yol odaklı bir lastik de gayet iş görür diye düşünüyorum. Pulsarda aldığımda üstünde vardı zaten bend e üstüne 20küsür bin km yaptım. artık bitmişti. ne zaman yola çıksam lastik yerdeki çeri çöpü çekip patlardı. O şekilde de sattım alan arkadaşa da söyleyerek.

Mondial Vulture nylon lastikti. neyini anlatayım:D lastik bitmiyor asla ama tutmuyor da :D herkese iyi forumlar :D
 
Katılım
24 Haz 2018
Mesajlar
2,497
Motosikleti
CBR 125 R 2014
CBR 125-2014

Eski lastik michelin pilot street 48.000 km lerde değiştirdim

Yeni lastik michelin pilot street şu anda 5.000 km olmuş

Kuruda yaz kış fark etmiyor yol tutuşu iyi sadece ayna gibi asfaltta biraz sert kullanınca kaydırma yapıyor

Islak performansı ise kuru ile aynı kışın şiddetli yağmur yada buzlanma yapacak kadar aşırı soğuklarda bile gayet güzel bir performansı var

Nihayetinde yüksek performans lastiği gibi bir performans beklemek yanlış olur. Kendince çok güzel bir lastik. iki kötü yönü var

artçı olduğunda tekerleğin dişleri yüzünden yavaşladığında gidonu hafif titretiyor , diğeri ise virajlarda biraz fazla yatırdığında sanki lastik kayıyormuş gibi oluyor ama kayma yok.
 
Son düzenleme:
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
3 Eki 2007
Mesajlar
1,489
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
"Motosikletizin ve lastiğinizin marka modeli?" yazarak yanlış yaptım sanırım :) sadece motosiklet modelini yazıyor arkadaşlar :)
 
Katılım
11 Kas 2020
Mesajlar
277
Motosikletizin ve lastiğinizin marka modeli? CBR500R
Toplam kaç km kullandınız? 20k km hala kullanmaya devam
Kuru ve ıslak zemin performansı nasıldı? Kuru felaket. Gerçekten muhteşem. Dizler yerde dönürsun lan aman falan etmiyorsun ve çok saçma durumlardan da kurtarmıştır beni. Öpüp koklarsın o derece sevdiriyor kendini. Islak da yeaaağni ama çok çabuk tahliye ediyor ve kuruyor. Dolayısıyla sudan geçtiğinizde gaza abanmazsanız sıkıntı yaşamazsınız tutuşu çok kaybetmiyor. Sağanak yağışta problem olmuyor tahliyeleri cidden iyi. Su birikintisinde geçerli dediğim his kaybı.
Yaz, kış performansı nasıldı? Yazın, eriyik Adana asfaltı, İzmir asfaltı vb. ülkemin diyar diyar her yerinde kullandım. Aşırı memnunum. Kışın da ben memnundum. Yaz lastiği olduğunu unutmadan kış şartlarında kullanıldığında bir problem yaşamadım. Fakat ben Adana ve Zonguldakta denedim kışın. öyle kara kış buz falan pek yok.
Olumsuz bulduğunuz yanları nelerdi? Çoğu kişinin düşüncesinin aksine ömrü sanıldığı kadar kısa değil ve son ana kadar işini de yapıyor. Bir de tabii fiyatı.. Günümüz itibariyle 2500lira dolaylarında geziyor. 2 yıldır bende bu sezon da bitti, kışın lastiği zorlamıyorum. Seneye yaza girerken yeni takım ister.

Ek olarak aynı lastiği pulsar 200NS de kullandım. onda da aşırı memnundum tabii ama cbr kadar zorlayamıyorsun pulsarı sonuçta viraj şu bu gibi. O yüzden rosso parasına spor değil de daha yol odaklı bir lastik de gayet iş görür diye düşünüyorum. Pulsarda aldığımda üstünde vardı zaten bend e üstüne 20küsür bin km yaptım. artık bitmişti. ne zaman yola çıksam lastik yerdeki çeri çöpü çekip patlardı. O şekilde de sattım alan arkadaşa da söyleyerek.

Mondial Vulture nylon lastikti. neyini anlatayım:D lastik bitmiyor asla ama tutmuyor da :D herkese iyi forumlar :D

ARKADAŞLAR LASTİK PİRELLİ DİABLO ROSSO 2 YAZMAYI UNUTMUŞUM :D
 
Katılım
24 Haz 2018
Mesajlar
2,497
Motosikleti
CBR 125 R 2014
Birde orman yoluna girdim bu lastikle gayet güzel sonuç verdi :D
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
3 Eki 2007
Mesajlar
1,489
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
CBR 125-2014

Eski lastik michelin pilot street 48.000 km lerde değiştirdim

Yeni lastik michelin pilot street şu anda 5.000 km olmuş

Kuruda yaz kış fark etmiyor yol tutuşu iyi sadece ayna gibi asfaltta biraz sert kullanınca kaydırma yapıyor

Islak performansı ise kuru ile aynı kışın şiddetli yağmur yada buzlanma yapacak kadar aşırı soğuklarda bile gayet güzel bir performansı var

Nihayetinde yüksek performans lastiği gibi bir performans beklemek yanlış olur. Kendince çok güzel bir lastik. iki kötü yönü var

artçı olduğunda tekerleğin dişleri yüzünden yavaşladığında gidonu hafif titretiyor , diğeri ise virajlarda biraz fazla yatırdığında sanki lastik kayıyormuş gibi oluyor ama kayma yok.

48 bin km demek, lastik öldükten sonra 33 bin km daha kullanmaya devam etmek demek hocam :) sıkıntı yaşamadınız mı?

---------- Mesajlar birleştirildi - 16:41 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:39 ----------

ARKADAŞLAR LASTİK PİRELLİ DİABLO ROSSO 2 YAZMAYI UNUTMUŞUM :D

Bu lastik epey uzun ömürlü galiba, yukarıda da bahsedilmiş.
 
Katılım
24 Haz 2018
Mesajlar
2,497
Motosikleti
CBR 125 R 2014
48 bin km demek, lastik öldükten sonra 33 bin km daha kullanmaya devam etmek demek hocam :) sıkıntı yaşamadınız mı?

---------- Mesajlar birleştirildi - 16:41 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:39 ----------



Bu lastik epey uzun ömürlü galiba, yukarıda da bahsedilmiş.

Allah seni inandırsın motoru limitlerinde son 45000 km ye kadar kullandım 45 den sonra lastik artık su koy vermeye başladı ve üretim tarihinden 5 sene geçmiş halde böyle güzel iş yaptı lastik.
 
Katılım
30 Eki 2020
Mesajlar
1,314
Aa şimdi farkettim. Lastik diablo Rosso 2 Pirelli. Toplam 60.000km tabii ki. Bir çok takım lastik demek bu .

Rosso2, R25 üzerinde, performanslı kullanımda ortalama kaç km gidiyor? Bir de spor lastikler ıslakta iyi tutmuyor diyorlar normalde, tahliye kanalları, desenleri, kimyaları buna uygun olmaz genelde. Rosso2 ıslaktan memnun kaldığınızı söylemişsiniz, kış boyu yağmurda aktif kullanıyor musunuz yoksa belediyenin suladığı ıslaklıkları falan mı kast ettiniz?

Kendim için

Motosiklet Mt-25
Lastik: Üzerinde stock gelen Dunlop'lar
Memnuniyet: Standart kullanıcıya fazlasıyla yeter, biraz sert hamurlu bir lastik hemen ısınmıyor. 3 5 km turladıktan sonra diz değdireni de gördüm. Isındıktan sonra gayet güzel bir lastik, ilk 3 5 km dikkatli kullanmak lazım.
Kuru/ıslak performansı: Kuruda gayet iyi, zaten bayi çıkışı bunları satıp değiştireyim mi diye sorduğumda servistekiler, facebook grubundaki kullanıcılar değiştirme, gayet ortalama bir lastik 1 2 sezon idare eder demişlerdi. Islakta beğenmiyorum, gaza her dokunduğumda arkası sallıyor. Yanlamaya müsait bir lastik.
 
Son düzenleme:

Luc

Katılım
22 Eki 2015
Mesajlar
265
Rosso2, R25 üzerinde, performanslı kullanımda ortalama kaç km gidiyor? Bir de spor lastikler ıslakta iyi olmaz normalde, tahliye kanalları, desenleri, kimyaları buna uygun olmaz genelde. Rosso2 ıslaktan memnun kaldığınızı söylemişsiniz, kış boyu yağmurda aktif kullanıyor musunuz yoksa belediyenin suladığı ıslaklıkları falan mı kast ettiniz?

Ben 10bin km civarında kullanabiliyorum bir takımı. Islak ile alakalı sorularına ne kadar yazsam çok etkili olmaz, O yüzden hemen kendi çektiğim videolarımdan iki örneği aşağıya ekledim, ıslak kullanımla tüm sorularının cevabını gidermiş olur diye düşünüyorum.



---------- Mesajlar birleştirildi - 17:15 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:07 ----------

[/COLOR]

 
Son düzenleme:
Katılım
13 May 2015
Mesajlar
231
cbf 150 motorda michelin ile anlas arasinda cok bariz bir fark goremedim..motosikleti sifir aldigimda direk yazlik michelin taktirmistim.sonradan yazlik anlasi deneme sansim oldu buyuk farklar yok.varsayimima gore cbf ile yaptigim hizlarda cok belli olmuyor..daha hizli bir motosiklette aralarindaki fark daha iyi anlasilir tahminime gore..



anlasin kislik lastigi yazin cok guzel tutuyor ama hemen eriyor dolayisiyla cok km yapan icin kisligi yazin kullanmayi tavsiye etmiyorum..anlasin kislik lastigi kisin fena degil guzel tutuyor..
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
29 Haz 2020
Mesajlar
937
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Duke 390 - mitas sport force...
Km 6bin...
Kuruda kisa ve uzun virajlarda guven verici ve konforlu...
İslakda surat yapmadim yorum yapamiycam....
Genel dengesi,konforu,sessizligi iyi
 
Katılım
23 Haz 2020
Mesajlar
94
NC 750 X Michelin Pilot Road4
26000 km’dir kullanıyorum
Hem kuru hem ıslakta güven veriyor
Yaz kış performans farkı hissetmedim Her ikisinde de gayet iyi
Yüksek fiyat
2018 Aralık’ta Buz motorda taktırmıştım. İki kere buz motora gittim 20000’i devirdikten sonra. Adamlar kontrol ettikten sonra sıkıntı yok abi deyip değiştirmediler .. Benim de rahatsız olduğum bi durum olmadığından ısrar etmedim ama kışa girerken değiştirmem gerekecek sanırım.
 
Katılım
6 Mar 2018
Mesajlar
517
Kuryelik zamanımda yazlık-kışlık Honda Spacy'de anlas kullandım. Çok ağır kış(kar şartları) hariç güzel bir performansı oldu. Genel olarak memnun kaldım. Ortalama 150k kullandım. Kendi motorumda da NS200 yine yaz kış anlas marka kullanıyorum. 3.senemde 25k ikinci takım lastiklerimi aldım. Sürekli yazlık-kışlık değiştiririm. Burada bence önemli nokta mevsimine uygun lastik kullanmak. Basınçlarını sürekli kontrol etmek. Çok pist, viraj kasmıyorsanız günlük kullanımda tavsiye ederim.
 
Katılım
28 Tem 2020
Mesajlar
135
Wr250r
Michelin Tracker
Kuru ve ıslak arazide muazzam asfaltta da iyi
Km yazmamın bi anlamı yok offroad kullanımında kullanma tarzınıza bağlı 1000km de de biter 15000km de.
 
Katılım
3 Eyl 2016
Mesajlar
1,583
pulsar

mc 50 6k dir kullaniyorum.

islak yeterli, kuru on nurmara tutuşu var. islak kuru geçişlerini beğenmiyorum. on lastik iyi tutuyor ama bana yeterli gelmiyor.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst