Forumdan Uzaklaştırıldı
- Katılım
- 3 Eki 2007
- Mesajlar
- 1,489
- Konu Yazar
- #1
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Değişik ve faydalı bir konu olur umarım 
Şu anki ve daha önceki motorlarınızda kullandığınız lastiklerinizi de yoruma eklerseniz çok daha faydalı olacaktır.
Ben 150cc motorumda Anlaş&Irc Nr47 model (bana anlaş denildi ama ırc modeliymiş) 15bin km dir kullanıyorum, ıslak performansı berbat, kuruda efsane
, yaz-kış limitlerini bilerek kullandım. Olumsuz yanı nylon lastik oluşundan dolayı güven vermiyor.
Şu anki ve daha önceki motorlarınızda kullandığınız lastiklerinizi de yoruma eklerseniz çok daha faydalı olacaktır.
- Motosikletizin ve lastiğinizin marka modeli? (Her lastik her cc de memnun etmediği için, motosiklet modeli belirtmeniz faydalı olacaktır.)
- Toplam kaç km kullandınız?
- Kuru ve ıslak zemin performansı nasıldı?
- Yaz, kış performansı nasıldı?
- Olumsuz bulduğunuz yanları nelerdi?
Ben 150cc motorumda Anlaş&Irc Nr47 model (bana anlaş denildi ama ırc modeliymiş) 15bin km dir kullanıyorum, ıslak performansı berbat, kuruda efsane