lastik seçimi 190.50.17 ve 190.55.17

Katılım
19 May 2008
Mesajlar
187
bu 2 lastik ebatında yanak kalınlığı 50 olan ile 55 olan lastiğin arasında faydası yada faydasızlığı veya dezavantajmı desem aralarındaki farkı merak ediyorum.

50 olsa ne olur 55 olsa ne
 
Katılım
8 May 2008
Mesajlar
803
aslında 50 ile 55 arasında öyle çok büyük fark yok.
yanak ince olursa yüksek hıza o kadar müsait olur ısınma az olur.
yüksek yanakta esneme daha fazla olur.
 
Katılım
19 May 2008
Mesajlar
187
virajda felan ne bileyim 50 varken 55 i tercih eden birinin vardır bi bildiği.
bu sezon 190.50.17 ebatını alacağım zaten olması gereken bu ama motoru aldığımdada üstünde 190.55.17 vardı.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst