Lastik patlamasına son !...

Katılım
28 Ara 2008
Mesajlar
1,283
Arkadaşlar , çoğumuzun en gıcık olduğu şeylerden biri lastik patlamasıdır heleki birde uzun yoldaysak.Bazı firmalar bunu önlemek için bazı ürünler çıkarmışlar, lastik patlamasına son diye.
Acaba lastik içinde devamlı dönen bu sıvı yüksek hızlarda balans ayarlarını bozarmı :silent: Eğer firmaların dedikleri gibi balans bozmuyorsa , lastik ve cantlara zararı yoksa ve ortalama 10 patlamaya kadar koruyorsa bizler için güzel bir buluşa benziyor :cherry:
Bu vb. ürünlerden aranızda kullanan oldumu , nasıl işe yarıyormu :silent:

Bu ilk resim dublex lastiklerde kullanılıyormuş , diğerlerinde dublex diye belirtmiyor ::unsure::













Bir tanesine tanıtım olarakta aşağıdaki bu yazıyı yazmışlar

LASTİK PATLAMASINA SON !

Lastik patlamasına son ! Artık lastiğiniz patlamayacak ve yolda kalmayacaksınız. çivi, cam parçası, metal parçası, tornovida ya da aklınıza gelen herhangi bir şey artık lastiğinizi patlatamayacak. Bu harika seti sadece bir kere lastiklerinize uyguladıktan sonra her bir lastik için tam 15 patlamaya karşı etkili koruma sağlayacaktır.

Üstelik tüm bunları yaparken diğer lastik tamir seti, spreyi ya da kitleri gibi rot balans ayarlarınızı bozmaz. Rot balans ayarlarınızda en ufak bir bozukluk yapmadan %100 güvenli bir şekilde lastiğinizin patlamasına engel olur.

Lastiğin iç hava basıncını kullanarak patlama esnasında kendi kendine yamalar lastiği. Özel yüksek teknoloji üretimi bu ürün sayesinde lastiklerinizin patlaması yüzünden yolda kalma derdi kalmayacak !
Uygulaması son derece kolay olan Joker full lastik tamir kiti ile bildiğiniz lastik tamir etme yöntemleri, setleri ve kitleri artık tarih oluyor ! çünkü joker full lastik kiti sadece bir kere uyguladığınız anda tam 15 kere lastik patlamasına karşı etkili ön koruma sağlar.

Yani lastikleriniz patladıktdan sonra herhangi bir müdahele gerektirmez. Lastiğiniz patlasın dert değil joker lastik kiti kendisi onarsın !

Son teknoloji ürünü olan Joker lastik tamir kiti kullanımı hızla yaygınlaşmaktadır. Sizde bu büyük kolaylıktan faydalanın.

Her hava koşuluna rahatlıkla uyum sağlar.10-15 lastik patlamasına kadar etkili koruma sağlar. Patlama esnasında anında lastiğin içinde tampon yaparak delikleri kalıcı olarak kapatır.

Lastik tamir kiti
Kullanımı çok kolay olan bu ürün dünya genelinde satılmaktadır. Satış rekoru kırmaktadır lastik tamir kiti kullanımı çok kolaydır.
1- sibobu saat 5 veya 7 istikametine getirin
2- Sibobun iğnesini çıkartınız
3-Şişenin ağzını kesip siboba yerleştirin
4- Şişeyi baş aşağı tutarak joker full bitinceye kadar boşaltın.
5- Sibobun iğnesini takıp lastiğe uygun havayı basın.
6 – Lastiğe birkaç tur çevirip işlemi bitirin.

LASTİK TAMİR KİTİ ÖZELLİKLERİ
Sıcak ve soğuk hava şartlarından hiçbir şekilde etkilenmez 10-15 defa 10 mm kadar delinse dahi hiçbir mudehale olmadan lastiğinizi içeriden kendi kendine tamir eder. Bir lastikte en az 10 en fazla 15 defa tamir eder. Patlağı önler lastiğinizde oluşabilecek delikleri kalıcı olarak kapatır. Zaman içerisinde bozulmaz ve özelliğini kaybetmez. Yanıcı ve patlayıcı değildir. Su bazlıdır. Çevrecidir herhangi bir zararlı madde içermez. Tamamen güvenlidir jantınıza veya aracınıza zarar vermez.

Uyarı: Bu ürün her ne kadar patlak lastiğe uygulanabilse de asıl lastik patlamadan tedbir amaçlı tüm sağlam lastiklere uygulanmalıdır. Delik açıldıktan sonra lastiğin birkaç tur dönmesiyle sıvı patlağı doldurup kapatır. Bu yüzden sürüş halinde patladığını anlamazsınız. Fakat deneme amaçlı vs lastiği patlatırsanız ya da önceden girmiş çiviyi çıkarmak isterseniz delik yukarıdayken deliğin kapanmasını beklemeyin, deliği aşağıya getirerek sıvının deliği kapatmasını sağlayın. Bunun için tekerleği en az 1 tur döndürün. Delik kapanana kadar lastiğin havası bir miktar indiyse istediğiniz zaman lastiğin havasını tekrar doldurabilirsiniz.

Not ; Bu markalarla her hangi bir ticari bağım yoktur , onun için bir değilde üç markanın resmini koydum reklam gibi anlaşılmasın diye :cherry::cherry: Zaten googleye yazdığınızda görsellerde sadece bu üç markanın resmi çıkıyor başkada yok galiba :cherry:

Kazasız belasız sürüşler dilerim ...
 
Katılım
20 Eyl 2012
Mesajlar
1,280
ben bu sıvıdan lastıge koydurdum yaklasık 25 gun sonra arazıde buyuk bı cıvı ısabet etmıstı.sıvı sayesınde lastık bı mıktar hava karmıs fakat benı yolda bırakmamıstı.2-3 gun sonra lastık havasının azaldıgını tamamlamak ıcın ıstasyonda hava bastıgımda atıyorum 25 hava oldugunda lastıktan ıslık sesıne benzer bı ses geldıgını gordum.gordugumdede hayretler ıcınde kaldım.lastıkte buyuk bı delık vardı ve belırlı bı basınca cıktıgında resmen ıslık calıyordu.bu durumda yaklasık 12 km ılerıdekı ustama gıdıp lastıgı sokturdum ve yama yapıp tekrar taktı.sımdı o sıvılardan hem on hem arka lastıge bastırdım. arkadaslar kullanın faydası var.benım lastıge uyguladıgım hangı markaydı bılmıyorum fakat hakıkaten faydalı.benım basımdan gecen sızın basınızada gelebılır.yollarda kalmak sıkıntılı bır surec hepımızce malum.
 
Katılım
3 Eyl 2012
Mesajlar
421
Güzel bir paylaşım ancak paylaştığınız markalar çok bilindik değil :)
Bir amerikan firması olan Ride On sitesini inceleyebilirsiniz.
Kullanan arkadaşlar varsa deneyimlerini paylaşabilir .
http://www.ride-on.com.tr/

Saygılar
 
Katılım
2 Ocak 2013
Mesajlar
221
bende italyan malı bir şey var bisikletin tekeri patlamıştı bende yapmaya çalıştım ama (tabi bu köpüktü) tam takamadığımdan aralardan fışkırdı filan ama tamir etti biraz tekeride şişirdi sonra gidip hava bastırdım hala bir şey olmadı 10 tl civarı bir şeydi aldığımda ama gerçekten işe yarıyor bunlar
 
Katılım
9 Tem 2012
Mesajlar
543
Bizim usta ilk resimdeki ürünü kullanıyor, müşterilerde kendiside oldukça memnun...
 
Katılım
28 Ara 2008
Mesajlar
1,283
ben bu sıvıdan lastıge koydurdum yaklasık 25 gun sonra arazıde buyuk bı cıvı ısabet etmıstı.sıvı sayesınde lastık bı mıktar hava karmıs fakat benı yolda bırakmamıstı.2-3 gun sonra lastık havasının azaldıgını tamamlamak ıcın ıstasyonda hava bastıgımda atıyorum 25 hava oldugunda lastıktan ıslık sesıne benzer bı ses geldıgını gordum.gordugumdede hayretler ıcınde kaldım.lastıkte buyuk bı delık vardı ve belırlı bı basınca cıktıgında resmen ıslık calıyordu.bu durumda yaklasık 12 km ılerıdekı ustama gıdıp lastıgı sokturdum ve yama yapıp tekrar taktı.sımdı o sıvılardan hem on hem arka lastıge bastırdım. arkadaslar kullanın faydası var.benım lastıge uyguladıgım hangı markaydı bılmıyorum fakat hakıkaten faydalı.benım basımdan gecen sızın basınızada gelebılır.yollarda kalmak sıkıntılı bır surec hepımızce malum.

Memnunsunuz yani , o zaman kullanmakta fayda var :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 18:35 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:33 ----------

Güzel bir paylaşım ancak paylaştığınız markalar çok bilindik değil :)
Bir amerikan firması olan Ride On sitesini inceleyebilirsiniz.
Kullanan arkadaşlar varsa deneyimlerini paylaşabilir .
http://www.ride-on.com.tr/

Saygılar

Bunları gördüm paylaşmış oldum , paylaşımı beğenmenize sevindim sağolun :)
 
Katılım
8 Ağu 2011
Mesajlar
817
ben 2 ay önce joker olandan aldım kullandım hiç bir şikayetim yok tavsiye dahi ederim.kutudan 2 adet cıkıyor ben bir tanesini actım ama hepsini boşaltmadım kutunun yarısını boşaltım balans yapmasın diye, diğer yarısınıda saklamıştım 2 hafta önce arkadaş lastiğim patlak dedi ona verdim ondanda şikayet yok .
 
Katılım
28 Ara 2008
Mesajlar
1,283
bende italyan malı bir şey var bisikletin tekeri patlamıştı bende yapmaya çalıştım ama (tabi bu köpüktü) tam takamadığımdan aralardan fışkırdı filan ama tamir etti biraz tekeride şişirdi sonra gidip hava bastırdım hala bir şey olmadı 10 tl civarı bir şeydi aldığımda ama gerçekten işe yarıyor bunlar

Sizin dediğiniz lastik onarma köpüğü . Patladıktan sonra uygulanıyor ve dediğiniz gibi uyguladıktan sonra yakın bir lastikçide temizlenmesi lazım yoksa lastiğe zarar verdiğini duymuştum :) Benim paylaştığım ürünler patlamadan önce uygulanıyor ve patlasada kendi kendini onarıyor ve ortalama 10 patlamaya kadar koruyor :) Teşekkürler :rendeer:

---------- Mesajlar birleştirildi - 18:41 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:39 ----------

Bizim usta ilk resimdeki ürünü kullanıyor, müşterilerde kendiside oldukça memnun...

Ne güzel memnunlarsa . fiyatıda çok ucuz o ürünün 5 lira :) Teşekkürler

---------- Mesajlar birleştirildi - 18:43 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:41 ----------

ben 2 ay önce joker olandan aldım kullandım hiç bir şikayetim yok tavsiye dahi ederim.kutudan 2 adet cıkıyor ben bir tanesini actım ama hepsini boşaltmadım kutunun yarısını boşaltım balans yapmasın diye, diğer yarısınıda saklamıştım 2 hafta önce arkadaş lastiğim patlak dedi ona verdim ondanda şikayet yok .

Kesin bende uygulayacağım bunlardan :) Peki lastik dublexmi olması lazım yoksa normal lastiğede uygulanıyormu :silent: Teşekkürler
 
Katılım
10 Nis 2012
Mesajlar
110
Kesin bende uygulayacağım bunlardan :) Peki lastik dublexmi olması lazım yoksa normal lastiğede uygulanıyormu :silent: Teşekkürler
tubetype şarmiyelli lastikte ince delik olsa belki bi zaman idare eder ama hafif yarılma dahi olsa iç lastikte hava iner diye düşümüyorum.Ama tubeless te içinde bu sıvılardan olmasa bile hava hemen inmezken bu sıvılardan oldumu deliği tıkayıp tamir edebiliyoo.Balans konusunda ise bilgim yok
 
Katılım
28 Ara 2008
Mesajlar
1,283
Çok teşekkürler , sağolun :rendeer: O zaman dublexe uygulanacak :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst