lastik patlaması

Katılım
19 Ara 2005
Mesajlar
25
600 RR arka lastiğe 8 cm çivi girmiş cantın kenarından çıkmış oradada bir delik yolda kaldık. lastik sıfıra kadar inmiş zor farkettik.
lastik inmesi daha erken nasıl farkedilir. bu durumda ne yapılır yanında ne ekipman taşınır?
 
Katılım
24 Şub 2006
Mesajlar
90
valla ben arabalar için satılan elektrikli hava pompalarından aldım, ters bi yerde lastik patlarsa aküye bağlayıp kullanıyorum, tabi yanımda soğuk yama denen basit tamir takımı da var. ama senin lastikler tubelesstir, lastiğin delik yerine dıştan yapıştırılan bi çeşit yama bulundurman lazım, arabalarda buna fitil yama deniyor ama motorlarda kullanılıyor mu onu lastikçilere sormak lazım...
 
Katılım
4 Ocak 2004
Mesajlar
1,256
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
motosiklettede aynı yamadan kullanılıyor , fitil yamadan alman gerek dostum birde hava basmak için , kompressör işte
 
Katılım
18 Ara 2005
Mesajlar
145
o bu degilde japon nun lastiginin patlamasından daha kötü sü benzinin bitmesi eldede itilmiyoki meret tüm karizma sıfır
 
Katılım
3 Haz 2005
Mesajlar
803
Tubeless olması çok iyi bişey yoksa 100kg lık motoru taşıyacaz elimizde..Ama benzin bitince mecbur taşııcan :pr:
 
Katılım
18 Ara 2005
Mesajlar
145
motorda lastigin patladıgını yolda 50, 80 km ile sag sol yatırdıgında viraja anormal girer 40, 50 km şehir içi tümsekler tuhaf gelir hissedersin
herşeyden önce motor üzerindeyken o senin partnerin bir eksigini sen anlarsın anlının kaşındıgında görmeden sistematik kaşıman tırnagını bastırman gibi
birde lastige giren civi yol gittiysen belki 80 belki 25 km yol yapmışsındır dubleks lastik şamyel gibi hemen inmez sen anlamamamışsın geçmiş olsun
KAZASIZ SÜRÜŞLER DİLEGİMLE
 
Katılım
18 Ara 2005
Mesajlar
145
Bİrde KÖpÜk Ler Var Lastİk Patlayinca Sİbop A Takip Sikiyosun Sonra Hava Basiyosun Devam
 
Katılım
19 Ara 2005
Mesajlar
25
TeŞekkÜrler Transalp650 KÖpÜk TÜpÜ Nereden Alabİlİrİm Markasi Nedİr Gİbİ...
Aklinda Bulunsun BÜtÜn Kamyonlarin KompresÖrÜ Var Pompa İŞaretİ Yaptim Bİrİ Durdu ŞİŞİrdİ Ama Cantin Kenarindakİ Delİkten KaÇiriyordu 5 Km De Bİr İndİ DiŞindakİ DelİĞİ Kapamak İÇİn Bİraz Lastİk ParÇasi Japon YapiŞtirici Gİbİ BİŞey TaŞimayi DÜŞÜnÜyorum.
 
Katılım
6 Ocak 2006
Mesajlar
188
hem köpük hemde litrelik hava tüpleri var oto aksesuarcılarda bulunuyor :cat:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst