- Katılım
- 4 Mar 2013
- Mesajlar
- 34
- Konu Yazar
- #1
Motosikleti park ettim Brandasını geçirirken teli fark ettim, yavaşca korka korka çıkarttım fakat herhangi bir hava kaçağı olmadı, su falan döktüm baloncuklar oluşmadı ama yine de içim rahat etmedi. Belki başka arkadaşların da başına aynı şeyler gelmiştir ya da gelecek olanlar için konuyu açayım dedim. Yardımcı olacak arkadaşlara şimdiden teşekkürler... =)