Lanetli viraj scooter kazası (mulholland)

Katılım
28 Tem 2013
Mesajlar
4,319
ne virajmış be arkadaş hem sürekli motorla viraja girenler var bisiklet ne arıyor orada akıl var mantık var
 
Katılım
5 Mar 2013
Mesajlar
1,296
Bisikletlilere çarpan enayi viraja bakıyor sanki nereye bakarsa oraya gideceğini zannediyor o martavala inanmış:) insan önünede bakar bisiklet varmı yokmu diye
 
Katılım
13 Eyl 2006
Mesajlar
4,669
Motosikleti
Piaggio beverly 400 / Aprilia sr gt 200
istanbulun özellikle türkiyenin sola meyilli sağa dönüşlü aptal virajlarını dönen bir adam için vız gelir.

scooter ile düşen adam paniklediği ve gazı kesemediği için düşüyor.
 
Katılım
22 May 2010
Mesajlar
2,422
yahu adamlar dusmek ıcın gıdıyor oraya kac senedır ıstanbul trafıgınde aralara gırerım bos trafıkte basıp gıderım vırajlı vırajsız karda bıle surmuslugum vardır boıyle aptalca dusmedım bunlar salak vırajın adı cıkıyor sonra
 
Katılım
28 Ara 2011
Mesajlar
496
Virajın içinde gaz mı kesicek?Gaz kesmek yerine kafanın viraj içine girmesi için gaz vermesi ve kontrayı başlatması gerekiyordu panikleyip gazı kesti ve dışa savruldu.
 
Katılım
31 Ocak 2010
Mesajlar
290
Virajın içinde gaz mı kesicek?Gaz kesmek yerine kafanın viraj içine girmesi için gaz vermesi ve kontrayı başlatması gerekiyordu panikleyip gazı kesti ve dışa savruldu.

bunlara bence hiç gerek yok :) virajı görünce hızı 20 km'ye düşürürsek tın tın yolda boş sağdan sağdan tertemiz döneriz gibime geliyo. :)) yatırmalar dönmeler falan hiç gerek yok
 
Katılım
28 Tem 2013
Mesajlar
4,319
bizim köy yollarını bir görsen virajları ayrı bir dünya mucurlar ayrı ama insan apaçi olunca oralara 80-90 la giren var ben girdim siz yapmayın :)
Viraj çok sert,herkes kendini denemek için oraya akın ediyor. Video çekende cok oluyor kaza cok olduğu için.
 
Katılım
10 Nis 2010
Mesajlar
280
ne virajmış be arkadaş hem sürekli motorla viraja girenler var bisiklet ne arıyor orada akıl var mantık var

Senin ne işin var motosiklet forumunda?
Akıl var, mantık var oysa ki değil mi?
Bu nasıl mantık güzel kardeşim, motosiklet kullanıyorsun bir de.
Motosiklet kullanıcısını ezilecek böcek gibi gören, "yav orada ne işi var, burada ne iş var" diye abuk subuk konuşan "otomobiletapar" yaratıklardan ne farkın var?
Range Rover viraj içinde arkandan dokunduruverse "ne işin var orada?"yı cevap kabul edecek misin?



Bsklet kazasna iyi guldum :)))

Komutan bari sen yapma.
Beyaz formalı kaskı olmasaydı ölebilirdi.
Biraz empati....
 
Katılım
23 Haz 2011
Mesajlar
2,782
Komutan bari sen yapma.
Beyaz formalı kaskı olmasaydı ölebilirdi.
Biraz empati....

ama olmedi :) konuya sadece mizah amacli yazdim.herkesin yasam tarzi bakis acisi farkli oldugundan elestiri yapmayi sevmiorum pek. Tek komigime giden bonus toplar gibi ortaya cikan goruntu. Ben de kazadan sonra soka girdim ama simdi fotolara bakip dalga geciorum :) alinmaya ders cikarmaya gerek olan bi mesaj olarak gormuorun yazdgmi.


...

Bu virajdaki kaza videolarinin cogunda dusen adam kameraya bakip zafer isareti yapio.yani salak sacma bi yer ve kullanici profili mevcut.e kasiniolar dusuolar ve zevk aliolar.neyin empatisini kuracagim :))) e kurdum iste gulumsuyorum.. :))
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst