Lam Bu Motor Ne Kadarki 375 Lira Masraf

Katılım
15 Eyl 2005
Mesajlar
2,381
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
şu pistonu sıkıştırdığımız
bişeyi yok diye bindik
kitlemiştik gene
ama harbi kitlenmişti
neyse
krank
piston segman falan tutarmı bu kadar
35te stop lambaları içinde yalnız
 
Son düzenleme:
Moderatör (forrap)
Katılım
5 May 2005
Mesajlar
5,132
Tutar benim bildiğim kadarıyla...Musti ya sende motor problem çıkarıp duruyo diyon ama sende hiç bakmıyosun kardeşim be neden pistonu kitledin yağsız mı kalmış?
 
Katılım
16 Eki 2005
Mesajlar
2,760
Motosikleti
cb 125 f- nc 750x dct
la musti başlayacam sanada motorunada,::evil:: gün aşırı topic açıyon yok motorun şura döküldü yok bura kırıldı.::rantinp: ::ranntign ya nezaman yürüyoda sonra dağılıyo bu makine,hep bozulma haberlerini alıyoz zaten.yav sat kurtul şu motordan yoksa ben kapıp gelicem baltayı,kurtaracam seni bu beladan::evil:: :queen:
 
Katılım
15 Eyl 2005
Mesajlar
2,381
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
lam kırk yılın başı yürüyor ondada işte bi pislik çıkarıyor
lam bende 80 binde kinetix vardı
debriyah piston bitik yolda bırakmazdı hiç
:salut:
lam siteden banlancaz bu şikayetler yüzünden:salut:
 
Katılım
8 Tem 2004
Mesajlar
7,735
Yeni bir numan_tas faciası :queen:

musti81, aklına gelen her cümleye başlık açarsan boku yedik biz :queen: :cherry:
 
Katılım
15 Eyl 2005
Mesajlar
2,381
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
lam yok harbi aklıma takıldı soruyorum
çin malı ben bu kadar tutmaz diye düşünmüştüm
lam hep siz dalgaya çeviriyorsunuz:silent:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst