Deligibi burgmanı şehir içinde kullandım, öyle virajlara vurup, zorlayıp denemedim! o Yüzden karşılaştıramam...
Tolme evet yakıtı az değil ama çok samimi bir arkadaşım cbf 500 aldı (2006 model karbüratörlü) onunla aynı miktar yakıt tüketiyor! Hani cbf karbüratörden çok yakıyo desen xciting de otomatik sonuçta! Ağırlığı desen ona da alışıyor insan...
BaronMorte downtown hakikaten çok iyi motor,zaten xciting her ne kadar yıllar içinde yenilensede downtown daha yeni tasarlanmış bir motor. ben zaten kampanya olmasa downtown alacaktım ama arada sadece 1000 tl olunca xciting 500iR ye kaydım. Ben aldığımda ÖTV indirimi yoktu! Şimdi downtown çok arada kaldı; 250cclik xciting fiyatı uygun, downtown ise 300 cc olunca indirimden faydalanamıyor e insan "madem o kadar ödeyeceğim bari 500cc olsun" diyesi geliyor.
Bu arada arkadaşlar hem downtown hemde xciting 500 ir nin testlerini "Altın elbiseli adam" adlı programda Barkın bey yaptı. Size yönlendirici olabilir, öneririm youtube da mevcut.