Kymco xciting 250i yeni kasa geliyor mu?

Katılım
8 Ağu 2011
Mesajlar
12
Arkadaşlar uzun süren araştırmamın sonucunda kymco xciting 250i almaya karar verim fakaat taiwan sitelerindeki fotoğraf ve videolara bakınca xciting 250 nin yeni xciting 500i R kasasını kullanmaya başladığını gördüm.Türkiyede satılan 250cc ler de yakın zamanda kasa değiştirecek mi?Çünkü eğer öyleyse motoru almak için biraz daha bekleyeceğim.
 
Katılım
7 Tem 2007
Mesajlar
4,199
valla forumda bi arkadaş 250 xctingın yeni kasası geliceğini 270 cc olucagını yazmıştıda şehir efsaneside olabilir bende merak ediyorum bu konuyu
 
Katılım
22 Tem 2011
Mesajlar
7
xciting 250İ artık xciting 300İ çift farlı olarak üretiliyor. Ancak Ülkemize ne zaman gelir belli değil.
 
Katılım
8 Ağu 2011
Mesajlar
12
Peki konu hakkında bir bilgisi olan var mı.Çünkü eğer bu kasayı alırsam ve bi kaç ay sonra motorun yeni kasası çıkarsa hem motorun ikinci eli düşer hem de ben kafamı duvarlara vururum neden beklemedim diye :D
 
Katılım
8 Ağu 2011
Mesajlar
12
Arkadaşlar yaptığım araştırmaya göre motor çift farlı kasa olarak 2012 nin ilk çeyreğinde satışa sunulacak fakat benim o kadar bekleyecek vaktim yok.Motosiklet piyasasının durgunlaştığı ve indirimlerin olduğu aylar hangileridir?
 
Katılım
20 Ağu 2005
Mesajlar
7,460
Bence bekleme zaten 300 cc olarak gelirse fiyatı 10000 TL'yi geçer. Xciting 250i çok iyi motor, yalnız amortisörler sert haberin olsun.
 
Katılım
22 Tem 2011
Mesajlar
7
Bence bekleme zaten 300 cc olarak gelirse fiyatı 10000 TL'yi geçer. Xciting 250i çok iyi motor, yalnız amortisörler sert haberin olsun.

Xciting 300İ fiyatı 13.000.oo YL civarı olur. ( şu anda downtown 300İ 12.750.oo TL) Fiyatı yükselten en büyük etkende vergiler.

Xciting te amartisör serlikleri 5 kademe olarak ayarlanabiliyor. Ancak selesi sert, önceleri çok rahatsız etsede sonradan alışıyorsun.
 
Katılım
24 Eyl 2006
Mesajlar
977
Bence bekleme zaten 300 cc olarak gelirse fiyatı 10000 TL'yi geçer. Xciting 250i çok iyi motor, yalnız amortisörler sert haberin olsun.

çok haklısınız. 250 cc'yi geçince bir üst vergi dilimine girecek. bu durumda alım vergisi yükseleceğinden satış fiyatı artacak. ayrıca her yıl iki defa ödenen bandrol vergisi de daha yüksek olacak.
 
Katılım
8 Ağu 2011
Mesajlar
12
Peki hangi aylarda almamı önerirsiniz.Ben az kullanılmış 6500-7000 lira civarında bir xciting 250 arıyorum.Kışın piyasa durgunlaştığından fiyatların düştüğünü duydum.Ekim-kasım aylarında almam uygun olur mu?
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst