Kymco XCİTİNG 250İ mi? SYM GTS250Mİ

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
16 Tem 2009
Mesajlar
295
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Kymco XCİTİNG 250İ mi? SYM GTS250Mİ arkadaslar asagı yukarı 2.el fıyatları aynı ama hangısını onerıyorsunuz arastırdım 2sıde cok guzel kusursuz motorlar gıbı duruyorlar. ama kymco nun sele altı cok kucuk dıye bılıyorum 1 tam kask alıyormu sızce? sym nın sele altı 1 tam kask 1 yarım kask alıyormus. vede bu motorların max hızları nedır sym nın sıtesınde max hızı 124 km yazıyor bence cok yavas gıbı geldı sızce hangısını almalıyım max hızları vs vs ozellıklerı nedır?
 
Katılım
27 May 2009
Mesajlar
125
Valla arkadaşım bende sym almaya karar verdim
ve en yakın rakibide bana göre kymco markasıydı
fakat beykoz paşabahçe bayii ni aradım yedek parça durumunu sordum iki kez peş peşe sordum motorların bozulmadığını belirtti ama parça konusundada bilgi vermedi bende bu sebebten sym ye yöneldim burda firma marka bayii kötülemek amacında değilim yanlış anlaşılmasın sadece bildiğimi dile getirdim.
kazasız sürüşler.

sym nin sıfırında kampanya var ordan almayı rodajınıda kendim yapmayı düşünüyorum.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
16 Tem 2009
Mesajlar
295
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Valla arkadaşım bende sym almaya karar verdim
ve en yakın rakibide bana göre kymco markasıydı
fakat beykoz paşabahçe bayii ni aradım yedek parça durumunu sordum iki kez peş peşe sordum motorların bozulmadığını belirtti ama parça konusundada bilgi vermedi bende bu sebebten sym ye yöneldim burda firma marka bayii kötülemek amacında değilim yanlış anlaşılmasın sadece bildiğimi dile getirdim.
kazasız sürüşler.

sym nin sıfırında kampanya var ordan almayı rodajınıda kendim yapmayı düşünüyorum.

sym nın 0 ının suankı pesın fıyatı nedır tam?
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
16 Tem 2009
Mesajlar
295
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
abicim web sitesinde yazıyor 2009 model 7990 tl 12 ay taksitli sahibindede ilanları var sıfır km lere bakarsan hemen çözersin işi.
anladım tesekkurler. Baska bılgısı olan varmı motorların max hızlarından. veya baska sorun vslerınden
 
Katılım
30 Haz 2010
Mesajlar
187
hyosung ms3 250 , çook güzel özellikleri war ve bence fiyatı en uygun olanı. bu forumdaki tanıtımında performansına özellikle vurgu yapılmıştı
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
16 Tem 2009
Mesajlar
295
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
2.el pıyasası yok bıde gtr250 hyo cok sorunlu bır motordu scooterda ne sorunlar yasanır bılemem. sym 250gts dusunuyorum arkadaslar suren oneren varmı max hızı nedır
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
16 Tem 2009
Mesajlar
295
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
yokmu sym suren eden arkadaslar
 
Katılım
21 Tem 2010
Mesajlar
66
hocam merhabalar, foruma yeni katıldım.. ben motor sahibi değilim fakat bikaç arkadaşımın motoru var.. bir arkadaşım daha 1 ay önce kymco aldı ve çok memnun.. ben de motor almak istiyorum daha önce hiç motorum olmadı.. geçen hafta sordum kymco mu sym mi diye bayiideki adam sym alma gitmiyo dedi.. biz kymco ile 2 kişi 120-130u gördük :)) arkadaşım 140ı görmüş.. ben sana diyim kymco çok güzel bir motor bence araştır paran varsa sıfırını al güle güle kullan derim ;)
 
Katılım
20 May 2004
Mesajlar
9
Kymco Xciting kesinlikle alın, süper bir motor, daha iyi Scooter kullanmadım !
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst