Forumdan Uzaklaştırıldı
- Katılım
- 16 Tem 2009
- Mesajlar
- 295
- Konu Yazar
- #1
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Kymco XCİTİNG 250İ mi? SYM GTS250Mİ arkadaslar asagı yukarı 2.el fıyatları aynı ama hangısını onerıyorsunuz arastırdım 2sıde cok guzel kusursuz motorlar gıbı duruyorlar. ama kymco nun sele altı cok kucuk dıye bılıyorum 1 tam kask alıyormu sızce? sym nın sele altı 1 tam kask 1 yarım kask alıyormus. vede bu motorların max hızları nedır sym nın sıtesınde max hızı 124 km yazıyor bence cok yavas gıbı geldı sızce hangısını almalıyım max hızları vs vs ozellıklerı nedır?