- Katılım
- 14 Nis 2003
- Mesajlar
- 7,150
- Motosikleti
- Yamaha MT-09 Tracer
- Konu Yazar
- #1
Evet bence de.Ben de gözüme nereden batıyor diyorum.Şöyle olsa?Biraz daha ikinsalarmis DUKE 125 icin uygun bir alternatif çıkarıyorlarmış . Ziyan etmişler su güzelim tasarımı
Evet bence de.Ben de gözüme nereden batıyor diyorum.Şöyle olsa?
125 cc.Dohc.Su soğutmalı.6 vitesli.Debriyajlı.Ön arka disk frenler.Su sıcaklığı,benzin,devir saati,hız göstergesi olan kaliteli bir gösterge tablosu.Güzel ve sağlam bir şase.15-16 hp bir motor...Of.Canım çekti ya.