Kymco Agility 125 City

Katılım
26 Mar 2007
Mesajlar
66
Gercekten çok güzel motorsiklet,
heleki benim gibi iki tekerin üstüne ilk defa çıkacak biri için harikulade.
Sanırım büyük tekerleğin etkisindendir, mükemmel bir görüntüsü var motorun.

sadece mavi renk getirmiş olmaları biraz can sıkıcı, ama alırken ruhsata direk siyah olarak işletip aldıktan sonra grenajı siyaha boyatmak fazla problem ve masraf acmaz diye düşünüyorum.

sonucta motorda camurluklar da dahil ana renk siyah. renkli kısım cok az.
far grubu ve sele yanları o kadar.

Bence mavi rengi daha iyi toz tutmaz cizik olsa belli etmez.en iyisi acık renkler.
 
Katılım
6 Nis 2006
Mesajlar
148
ersinernesto

Evet mavi rengide fena degil ama siyah bambaşka duruyor.
gerçi canlı olarak bakmak lazım,
zaten henüz mavi dısındaki renkler gelmiş degil.
bende anlam veremedim. Ama kısa zamanda tüm renkler gelir diye düşünüyor ve bekliyorum, ona göre seçim yapacagım.






agility16125ta6905ft7uo1.jpg


highres3806570cx5.jpg



agility125r16azzurrovw7mt3.jpg




agilitycity12508bu0.jpg



bigkymcoagilityr16guelixi8.jpg
 
Son düzenleme:
Katılım
26 Mar 2007
Mesajlar
66
Sadece mavi renk gelmesi firmanın kararıymış.Yedek parcaya önem vermişler daha cok ilk siparişlerinde.Bu motordan cok umutlu olduklarını söylediler.Bence ilerde illaki diger renkleride gelir..Bence bu fiyata alınacak en iyi scooter stahl
 
Katılım
6 Nis 2006
Mesajlar
148
ersinernesto

haklısın, gercekten bu fiyata alınabilecek en güzel motor diye düşünüyorum.
söylediğine göre yedek parcaya agırlık vermiş olmaları bence cok sevindirici bir haber. umutlu olmakta haklılar cünkü motor görsel olarakta bir şahane.
heleki 16 jant olması beni etkileyen en önemli özelliği. motorun ölçülerine baktıgımda honda dylan 150 den büyük oldugunu görüyorum. özellikle boydan 10 cm fark var. tabiki büyük tekerleğin etkisindendir ama küçük bir makina degil agility city125.

Ben yeni renkleri beklemeye basladım. bayilere ulastıgı anda gidip gercekte görmek lazım. zira beyaz rengi bile cok şahane duruyor.
 
Katılım
6 Nis 2006
Mesajlar
148
evet gerçekten biri benden önce davranıp alırsa motoru buradan görüş bildirirse süper olur.

Motor seçimi konusunda artık son kararım agility city 125. de kullanıcı yorumlarını bende merak ediyorum.
 
Katılım
14 May 2006
Mesajlar
2,188
caddelerde 2 oldu görüyorum bu makineyi.. Çok şık bir alet gerçekten.
Ama ben karıncamı 2 tekerlek büyütmek için değiştirmem!.. :joker:
 
Katılım
27 Mar 2008
Mesajlar
22
gecen hafta persembe gunu aldım motoru,
goztepeden tuzlaya gidip gelmek için, ilk anda biraz zorlandım, vitesliye alısık oldugum için, arka frene alısmak gerekti, 300 km yol yaptım, şimdi ilk bakımına giricek, rodajda oldugu için cok zorlamadım, ama motor beklediğimden de iyi çıktı, duz yolda on arka frenle cok iyi duruyor, buyuk tekerler virajlarda epey yatabiliyor, kasis kaldırım vs cok rahat cıkıyor, motor biraz yuksek oldugu için bircok arabanın dikiz aynası gidonun altında kalıyor, sıkısık trafikte cok rahat cok eylenceli:)
bagajı ufak sayılır ama kılit branda vs sıgıyor, torpido gozunde 12v cıkısı var. motorun sesi az sayılır.
ama kotu yanlarından birisi, ayaklığı, açıp motoru yatırıyosun, sonra diğer tarafa yatırıp ayakla yer teması kesildiğinde ayak kendini topluyo, ruzgarda kendiliğinden dusebilir, veya otoparkta birisi bakarken farkında olmadan yatırabilir.
Onun dısında cok seri motor, kolayca 70-80 km ye cıkıyor, daha zorlamadım.
Yakıtına gelince aldıgım gun doldurdum depoyu, 150. km de tekrar doldurdum 15 ytl aldı, km de 10 ykr yapıyor, daha da azalacağını dusunuyorum ilk bakımdan sonra.
Turkiyede şimdilik mavi rengi var, ilk başta bir tane beyaz gelmiş test için, diğer renkler ne zaman gelir diye sordum, yeni yılda dediler ama belli olmaz.

Valla bir anda karar verip aldım, iyiki de yapmışım istanbulda çok pratik, keyifli kullanımı olan yakışıklı bir motor, tekerlerinin buyukluğu baska motorlarla yanyana gelince daha da belli oluyor.
Daha da kullandıkca yazarım.
 
Katılım
6 Nis 2006
Mesajlar
148
gecen hafta persembe gunu aldım motoru,
goztepeden tuzlaya gidip gelmek için, ilk anda biraz zorlandım, vitesliye alısık oldugum için, arka frene alısmak gerekti, 300 km yol yaptım, şimdi ilk bakımına giricek, rodajda oldugu için cok zorlamadım, ama motor beklediğimden de iyi çıktı, duz yolda on arka frenle cok iyi duruyor, buyuk tekerler virajlarda epey yatabiliyor, kasis kaldırım vs cok rahat cıkıyor, motor biraz yuksek oldugu için bircok arabanın dikiz aynası gidonun altında kalıyor, sıkısık trafikte cok rahat cok eylenceli:)
bagajı ufak sayılır ama kılit branda vs sıgıyor, torpido gozunde 12v cıkısı var. motorun sesi az sayılır.
ama kotu yanlarından birisi, ayaklığı, açıp motoru yatırıyosun, sonra diğer tarafa yatırıp ayakla yer teması kesildiğinde ayak kendini topluyo, ruzgarda kendiliğinden dusebilir, veya otoparkta birisi bakarken farkında olmadan yatırabilir.
Onun dısında cok seri motor, kolayca 70-80 km ye cıkıyor, daha zorlamadım.
Yakıtına gelince aldıgım gun doldurdum depoyu, 150. km de tekrar doldurdum 15 ytl aldı, km de 10 ykr yapıyor, daha da azalacağını dusunuyorum ilk bakımdan sonra.
Turkiyede şimdilik mavi rengi motomotomotomoto ilk başta bir tane beyaz gelmiş test için, diğer renkler ne zaman gelir diye sordum, yeni yılda dediler ama belli olmaz.

Valla bir anda karar verip aldım, iyiki de yapmışım istanbulda çok pratik, keyifli kullanımı olan yakışıklı bir motor, tekerlerinin buyukluğu baska motorlarla yanyana gelince daha da belli oluyor.
Daha da kullandıkca yazarım.



emrenergiz

Hayırlı olsun, bende city alacagım fakat beyaz renginin gelmesini bekliyorum, herhalde fuardan alır çıkarım.
valla özellikle senin kullanıcı yorumlarını ve detaylı fotograflarını bekliyorum.
tşkler.
 
Katılım
30 Nis 2008
Mesajlar
729
gecen hafta persembe gunu aldım motoru,
goztepeden tuzlaya gidip gelmek için, ilk anda biraz zorlandım, vitesliye alısık oldugum için, arka frene alısmak gerekti, 300 km yol yaptım, şimdi ilk bakımına giricek, rodajda oldugu için cok zorlamadım, ama motor beklediğimden de iyi çıktı, duz yolda on arka frenle cok iyi duruyor, buyuk tekerler virajlarda epey yatabiliyor, kasis kaldırım vs cok rahat cıkıyor, motor biraz yuksek oldugu için bircok arabanın dikiz aynası gidonun altında kalıyor, sıkısık trafikte cok rahat cok eylenceli:)
bagajı ufak sayılır ama kılit branda vs sıgıyor, torpido gozunde 12v cıkısı var. motorun sesi az sayılır.
ama kotu yanlarından birisi, ayaklığı, açıp motoru yatırıyosun, sonra diğer tarafa yatırıp ayakla yer teması kesildiğinde ayak kendini topluyo, ruzgarda kendiliğinden dusebilir, veya otoparkta birisi bakarken farkında olmadan yatırabilir.
Onun dısında cok seri motor, kolayca 70-80 km ye cıkıyor, daha zorlamadım.
Yakıtına gelince aldıgım gun doldurdum depoyu, 150. km de tekrar doldurdum 15 ytl aldı, km de 10 ykr yapıyor, daha da azalacağını dusunuyorum ilk bakımdan sonra.
Turkiyede şimdilik mavi rengi **** ilk başta bir tane beyaz gelmiş test için, diğer renkler ne zaman gelir diye sordum, yeni yılda dediler ama belli olmaz.

Valla bir anda karar verip aldım, iyiki de yapmışım istanbulda çok pratik, keyifli kullanımı olan yakışıklı bir motor, tekerlerinin buyukluğu baska motorlarla yanyana gelince daha da belli oluyor.
Daha da kullandıkca yazarım.

foto istiyozzz :):):)
 

345

Katılım
22 Eyl 2006
Mesajlar
270
Arkadaşlar geçen hafta aldım bende tipi,duruşu çok güzel motosikleti soran sorana:mrgreen:malzeme kalitesi bence iyi bozuk yolda sağından solundan ses gelmiyor.İlk günler süspansiyondan şikayet ettim ama servisin lastik havalarını aşırı bastığını anlayıp indirence oda kalmadı.manevrası dengesi ve özellikle frenleri çok güzel:cat:şuan rodajdayım makineyi zorlamıyorum gördüğüm hız 60 rodaj bitince gerçek değerleri yazarım.Agility city nin bana göre en olumsuz tarafı koltuğu.eğik olduğu için ilk başlarda kayma yapıyor rahat pozisyonu anca 3-4 günde bulabiliyorsunuz.Arka taraf yüksek ve geniş olduğu için artcı çok rahat ve keyifli yol yapıyor(ah bide ayak koyma yerleri geniş olsaymış:pale:)Aynalar çoğu motosiklete ders verebilecek derecede başarılı...Torpido gözü olması ve orada telefonu şarj edebilecek yer olması bence çok güzel.Bagaj geniş olmasada benim işimi görüyor yakında arkaya ufak bi kappa da attım mı tamamdır.Aklıma gelenler şimdilik bukadar sorusu olan arkadaşlara keyifle yardımcı olurum.Genel yorumum bu fiyata alınabilecek en güzel scooter normal agility le alakası yok aradaki farkı binince virajda acil fren anında bozuk yollarda yani sürüş anında anlaşılır.(normal agility de var bizde ondan biliyorum)aradaki 1000 ytl lik farka değdi.:cat:
 
Katılım
11 Nis 2006
Mesajlar
798
ilanı okusan anlardın arkadaşım ama resimlere bakmakla yetindiğin için (her türk gibi) bu soruyu sorduğunu düşünüyorum...
 
Katılım
27 Mar 2008
Mesajlar
22
Resimleri en yakın zamanda ekliycem, binmekten foto cekmeye fırsatım olmuyo:)
345 arkadas dogru soylemis, koltuk one kaydırıyor bi sure, ama sonra ezilip kavrıyo nevaleyi:)
Ben daha gormedim baska city, trafikte hep bakınıyorum.
Bu arada bugun 300 km bakımını yaptırdım, işçilik almıyolar ama 15 lira yağ parası.
Birde bahsettiğim ayak problemini çozdurdum ufak bi işlemle, artık ya assagıda yada yukarda kalıyor, fakat ayağı aşşagıda unutmamak lazım, zira cogu motorda olan ayagı indirince motorun durma olayı bunda yok.
 

345

Katılım
22 Eyl 2006
Mesajlar
270
Ayaklık ben aldığımda otomatik kapanmıyordu zaten oldum olası sevmem o olayı.Büyük ihtimalle serviste yayı çıkardılar ordaki arkadaş benim sevmediğimi biliyodu çünkü.
 
Katılım
6 Nis 2006
Mesajlar
148
345

sanada hayırlı olsun.


arkadaslar bol bol fotograflarınızı bekliyoruz.
şöyle bir ince detay fotograf çalışması yapında görelim ;)
 
Katılım
6 Nis 2006
Mesajlar
148
emre
kaskın hangi marka model ?

şimdi bende beyaz renk city alacagım kaskında beyaz olmasını istiyorum.

marka model ve fiyat bilgisi verirsen sevinirim.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst