KYMCO 250i - Burgman 400 Yakıt Açısından Karşılaştırma

Katılım
26 Nis 2011
Mesajlar
8
Arkadaşlar bir maxi almayı düşünüyorum ama kararsızlıktan bıktım..
Bir burgman400-honda SW400 gibi büyük görünümlü olmasını istediğim gibi, yakıt açısından da 250cc ler kadar ekonomik olmasını istiyorum.. Bu şartlarda bana kymco 250i tavsiye edildi ama Çin malı olduğu için ön yargılıyım..

1- Acaba kymco 250i ile burgman 400 veya sw 400 arasında yakıt olarak ne kadar fark var.. Gerçekten bir uçurum mu, yoksa göz ardı edilebilir mi?

2- kymco 250i ' yi nasıl bilirsiniz.. 200 kg yükle uzun yola çıkılır mı, alacağım motor yaz boyu durmayacak.. kymco ya güvenebilir miyim?

Cevaplayan olursa müteşekkir olurum..
 
Katılım
26 Tem 2007
Mesajlar
180
öncelikle merhaba...
kymco çin malı değil tayvan malıdır.
xciting 250i kymconun ve maxi scooterların içinde en çok tutulan modeller arasındadır..yakıtı 4lt civarı yakar.çok rahat ve sağlam bir motordur.
bunun yanında downtown 300i bence sizin için daha idael.güç ve ekonomi açısından...
 
Katılım
26 Nis 2011
Mesajlar
8
altayfun yorumun için teşekkürler.. peki burgman 400-sw 400'lerin yakıt tüketimi hakkında bir fikrin var mı? yani arada gerçekten ciddi farklar mı var?
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
29 Ocak 2011
Mesajlar
696
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Arkadaşlar bir maxi almayı düşünüyorum ama kararsızlıktan bıktım..
Bir burgman400-honda SW400 gibi büyük görünümlü olmasını istediğim gibi, yakıt açısından da 250cc ler kadar ekonomik olmasını istiyorum.. Bu şartlarda bana kymco 250i tavsiye edildi ama Çin malı olduğu için ön yargılıyım..

1- Acaba kymco 250i ile burgman 400 veya sw 400 arasında yakıt olarak ne kadar fark var.. Gerçekten bir uçurum mu, yoksa göz ardı edilebilir mi?

2- kymco 250i ' yi nasıl bilirsiniz.. 200 kg yükle uzun yola çıkılır mı, alacağım motor yaz boyu durmayacak.. kymco ya güvenebilir miyim?

Cevaplayan olursa müteşekkir olurum..

Öncelikle kymco çin malı değildir taiwan malıdır.En az japonlar kadar hatta onlardan daha sağlam scooter üreten bir markadır.Ben 1 yıldır kymco xciting250i kullanıyorum.Yazın en sıcak zamanlarında bile sabahtan akşama kadar gezdim.Bi kere bile arıza çıkarmadı.Su soğutmalı ve hararet asla yapmaz.Türkiye'nin diğer ucuna güvenerek gidebileceğin bir motordur.

Xciting250i ile 100 km'de 3.2 benzin tüketimim var.Sınıfında en ekonomik motorlardan biri.Burgmanla ya da sw400'le en az 4.5-5 litre veya daha fazla benzin tüketimin olur.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst