[Kütahya - MT]

Katılım
30 May 2006
Mesajlar
381
nen kuru fasullemi gaz yapar ama olsun yiycemiz yer açık hava nede olsa zarar etmez:mrgreen::queen:

o zaman HADİ GİDELİM direkman
 
Katılım
6 Eyl 2006
Mesajlar
387
cumartesi akşam ben kampa gitmeyi düşünüyorum pazar sabah iner yola devam ederim sanırsam kamp yapmak isterseniz haber verin gerçi daha öncede söylemiştim ama neyse
 
Katılım
26 Mar 2005
Mesajlar
1,699
evet tişört işini araştırdım kütahyada bu işi bizim istedğimiz gibi yapabilecek yok
1- yakamozun karşısındaki fotokobici tişörtü bastırmaya taaa datçaya gönderiyomuş
2-tekin matbaa da sadece beyaz tişört üstüne a4 büyüklüğünde basabiliyomuş.oda tişörtlü 15 tişörtü biz götürürisek 10 ytl fiyat verdi....
esen kalın efenim
 
Katılım
6 Eyl 2006
Mesajlar
387
Biz bişeyler olcazda ne olcaz bilmem esen kalın
bu arada avatarım nasıl tekrar esen kalın
 
Katılım
26 Mar 2005
Mesajlar
1,699
akşama kamp yarına da kuru fasulye olayı kesin mi arkideşler
esen kalın efenim........
 
Katılım
30 May 2006
Mesajlar
381
nooluyo len nerden çıktı bu esen kalın muhabbeti yeni bi akım falanmı:queen:
şşş bakın bi kuru fasulle yimee gidem sonrada kuru fasullecinin orda kamp kuralım nasıl olur sabah kalkıncada kahvaltıda alabalık yeriz :queen:

neydi o:silent: heh ESEN KALIN (ne demekse:silent:)
 
Katılım
26 Mar 2005
Mesajlar
1,699
arkadaşlar kütahya mt nin tesfiye kararı felan mı alındı kimseler yokkkkkkkk....
niredesiniz.

SESİMİ DUYAN YOK MUUUU??????
unutmuşum hemen ekliyorum
esen kalın efenim
 
Son düzenleme:
Katılım
26 Mar 2005
Mesajlar
1,699
made in alpaslan abi
olay tuttu ama:mrgreen:
eee iki haftadan beri beyler icraat yok haftaya bombayı patlatıyo muyuz?????
 
Katılım
6 Eyl 2006
Mesajlar
387
tabi neden olmasın esen kalın efenim
bu arada nasıl bi motosiklet yapacagımı buldum tabi bi iskelete ihtiyacımız var ama artık bi mezar kazarız ondan sınrada iskeleti kurşun kaplarız olur bu iş ne dersiniz

20halloween20201cj2.jpg

halloween20202ye0.jpg

halloweenxd9.jpg
 
Son düzenleme:
Katılım
26 Mar 2005
Mesajlar
1,699
ben küreği kapıp geliyorum ama tanıdık şöyle kalıplı birinin kemiğini bulalım da mezarlıkta aranıp durmuyalım.:queen:
esen kalın efenim
 
Son düzenleme:
Katılım
18 Tem 2006
Mesajlar
232
yaa tam motor hellal olsun size valla hemen kürek işinede girmişsiniz bu arada yeter ama artık 2 haftadan beri es geciyoz bu haftayıda es gecerseniz ben tek başıma giderim arkadaşlar esen kalın efennim

arkadaşlar coğumuz herhalde kamp malzemelerini tamamladı bu hafta gezi ve kamp işi yapalım
 
Son düzenleme:
Katılım
30 May 2006
Mesajlar
381
dedik ya kuru fasulye yemeye gitcez sonra orda kamp atcez kahvaltıdada alabalık yicez hehe:mrgreen: nasıl fikir ama
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst