I am not ready:mrgreen: Dün izin alamadığım için katılamadım.ama ailemle dışarı arabayla çıktık...Gözlerim yollarda hep sizi aradı ama şehir dışına çıktınız herhalde göremedim.Başka bir iki grup gördüm(hatta üçlü cross lular vardı.)Resim falan çektiyseniz,burada yayınlayın da bakalım artık.Haydi kalın sağlıcakla...