[Kütahya - MT]

Katılım
12 Haz 2006
Mesajlar
1,224
Tüm MT Kütahya lı dostlarıma gönülden teşekkürler.:rendeer: :rendeer: :rendeer: :rendeer:
 
Katılım
30 May 2006
Mesajlar
381
eyvallah ozi iyiyiz sağol sizden nbr biz turlara başladık ufak ufak sizin motorlar hala garajda heralde :bounce:


bu arada ghost rıder olayını yapalım evet bence ctesi değil şöyle pazar günü öğlen seansına gidelim hep beraber hem katılım çok olsun hemide herkes motoruynan gelsin reklam olur "afişe ederiz" hem olayı
bi nevi montaj yani :cat: :bounce:

ozi sende gel ama motorla:queen:
 
Son düzenleme:
Katılım
26 Mar 2005
Mesajlar
1,699
ozi bekleriz bakalım, hava düzelirse ben sinemaya gelemiyebilirim ama bakalım???????
 
Son düzenleme:
Katılım
30 May 2006
Mesajlar
381
evet anlaşıldığı üzere bazı arkadaşlar gitmiş bile satış var satıııışşşş:farao:

arkadaşlar cumartesi akşamı saat 21:00 seansına ghost rıder agidiyoruz toplanma yeri saat 20:30 da okyanus 2 nin önü ok duyan duymayana söölesin herkesi bekliyoruz
 
Son düzenleme:
Katılım
26 Mar 2005
Mesajlar
1,699
ok oradayım 20:30 da............

eeee neyle geleceğiz bakalım, motorla gelirsek motorlar tek başına gezmeye gitmesin:silent:
 
Son düzenleme:
Katılım
12 Haz 2006
Mesajlar
1,224
Günaydın kütahya film nassıldı?:) Öğleden sonra motoru alıp çıkcam mutad yerlere uğrarım...Dün Akşam için özürrr
 
Katılım
26 Mar 2005
Mesajlar
1,699
Hayatı abi geceye damgamızı vurduk çok güzeldi.

Kütahya mt:
ARE YOU READY????
Sezonu açtık diyelim mi?
 
Son düzenleme:
Katılım
12 Haz 2006
Mesajlar
1,224
I am not ready:mrgreen: Dün izin alamadığım için katılamadım.ama ailemle dışarı arabayla çıktık...Gözlerim yollarda hep sizi aradı ama şehir dışına çıktınız herhalde göremedim.Başka bir iki grup gördüm(hatta üçlü cross lular vardı.)Resim falan çektiyseniz,burada yayınlayın da bakalım artık.Haydi kalın sağlıcakla...
 
Katılım
30 May 2006
Mesajlar
381
olsun hayati abim biz varlığını her an yanımızda hissettik:p bhundan sonra daha çook organizasyonlar olacak inşallah senin önderliğinde
 
Katılım
26 Mar 2005
Mesajlar
1,699
hayati abi ne yazık ki resim çekmeye fırsat bulamadık hep şehir içinde idik çok güzel boy gösterisi yaptık motorluların da trafikte olduguu gösterdik
6 motorduk
kt
2 tane çelik
1 shadow
1 tane de mct
ve
regal raptor
 
Katılım
30 May 2006
Mesajlar
381
bugün benim doğum günüm hem sarhoşum hem yastayım ::bira01:: (hıck) bir bar taburesi üstündeee.....(hıck)::piloot:: :silent:
 
Katılım
6 Eyl 2006
Mesajlar
387
işte kütahya mt canlandı pazar mütişti beyler katılan herkeze tşkürler. katılamayanlar içinde dolaştık zaten üzülmeyin sayın katılamayan arkadaşlar.hayalet sürücü bu arada gayet iyi idi herneyse sezon hayırlı olsun kazasız belasız bi sezon dileklerimle tüm arkadaşlarıma slm.lar.
 
Katılım
18 Tem 2006
Mesajlar
232
selam arkadaşlar bu hafta son derece muhteşemdi doktor oktar bey ve yaşar abimiz aramıza katıldı ben cok memlun oldum ve gittikce büyüyeceğimize inanıyorum aramıza katılamayan arkadaşlar icinde biraz ruh taşımalarını temenni ederim:cherry: şimdilik kendinize iyi bakın:king:
 
Katılım
26 Mar 2005
Mesajlar
1,699
haydi Kütahya mt bu hafta sonu uzun yol yapalım ne dersiniz???????
seyitömer yolundan bozüyük. yol üstünde çok mükemmel şelaleli piknik yerleri var ne dersiniz????????????sabah erken buluşup veya başka fikri olan???????
 
Katılım
30 May 2006
Mesajlar
381
beylerrr müjdee bugün emniyete uğradım bakanlıktan beklenen yazı gelmiş dilekcelerle beraber ruhsatlarınızı götürün düzeltecekler :cat: isterseniz mustafanın oraya bırakın yarın ruhsatlarınızı ben toptan götürecem bizimkileri yani metin abinin ruhsat bende mustafanıkinide alırım yarın sizde alp ismail hayati abi yarın gelin hep beraber götürelim isterseniz
 

emu

Katılım
20 Mar 2007
Mesajlar
36
slm arkadaşlar ben kütahya dan mehmet hayırlı olsun bende aranıza katıldım. gezi msj larınızı bekliyorum. gezi programlarından nasıl haberimiz olacak bilgilendirirseniz sevinirim hepinize saygılar
 
Son düzenleme:
Katılım
20 Mar 2007
Mesajlar
2
Slm arkadaşlar ben ali
ben yeni üye oldum dumlupınar ünüversitesinde çalışıyorum ve imkanlarım elverdiği sürece sizinle tanışmak ve düzenlenecek olan gezilere katılmak istiyorum bütün güzellikler sizinle olsunve her zaman yolunuz açık olsun
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst