[Kütahya - MT]

Katılım
30 May 2006
Mesajlar
381
selam millet ne var ne yok 1,5 yıl aradan sonra bişeyler yaziim dedim :queen: kamp mantar sucuk falan, bunların velisi kimse çıksın kardeşim lütfeeen.
 
Katılım
30 May 2006
Mesajlar
381
eveeet yine bir organizasyon ve yine alp :queen: alpcim hafta sonu büyük ihtimalle çalışıyorum ama bir değişiklik olursa senle irtibat kurarım ve gelirim kardeşim herkese selamlar saygılar.
 
Katılım
30 May 2006
Mesajlar
381
kalp masajınnan bir zuni zolunumda uygulandığı vakıt daha etkili olabilebilir ganımca
 
Katılım
6 Eyl 2006
Mesajlar
387
zekiye sunni solunum degilde özel bi izin almamız bence. izin mercii malum tabi arkadaş evli
 
Katılım
30 May 2006
Mesajlar
381
olum ne izini ne mercii 10 gündür sabah 8 gece 12 çalışıyoz aha bu gün cumartesi gene işteyim anasını satem kaçta çıkcaz allah bilir. he yarını diyosan pazar günüde aynı devam çalışmaya :pr:
 
Katılım
26 Mar 2005
Mesajlar
1,699
şöyle katımın çok olacağı bi günde toplanıpta hisara çay içmeye gidelim...
 
Katılım
23 Ağu 2006
Mesajlar
115
Arkadaşlar cuma günü bir artçı arkadaşımızı topraga vermişler
sanayide tavşanlı çıkışına giderken bir jeep tali yoldan çıkarak motosikletli arkadaşımıza çarpmış ve kendisi agır yaralı artçısı ölmüş dendi
hatta artçının dün yani pazar günü dügünü varmış
bilgisi olan yokmu?
 
Katılım
12 Haz 2006
Mesajlar
1,224
Arkadaşlar cuma günü bir artçı arkadaşımızı topraga vermişler
sanayide tavşanlı çıkışına giderken bir jeep tali yoldan çıkarak motosikletli arkadaşımıza çarpmış ve kendisi agır yaralı artçısı ölmüş dendi
hatta artçının dün yani pazar günü dügünü varmış
bilgisi olan yokmu?
Haber doğru.Transalpli arkadaşlar.Ölene Allahtan rahmet,yaralıya da acil şifalar diliyorum...

Ybr mi satıyorum bilgilerinize...
 
Son düzenleme:
Katılım
21 Ara 2006
Mesajlar
524
Arkadaşlar cuma günü bir artçı arkadaşımızı topraga vermişler
sanayide tavşanlı çıkışına giderken bir jeep tali yoldan çıkarak motosikletli arkadaşımıza çarpmış ve kendisi agır yaralı artçısı ölmüş dendi
hatta artçının dün yani pazar günü dügünü varmış
bilgisi olan yokmu?


evet 1 gun sonra dügünü varmış gecen yunuslar durdurdu emniyet müdür talimat vermiş ne olursa olsun bütün motorları durdurun kimlik bilgilerine bakın demiş sanırım baya 30 dk falan muhabbet ettık ben ehlıyetımı verdım ama bir cok motorlu cevırmede durduruldu ama kimseye ehlıyet sorulmadı sadece kimlik kontrol yapıldı onlarda anlattı latif durdurmamızın sebebi gecen burda motosikletli bir arkadas trafik kazasında öldü kaskı yokmus dedi sanırım kaskı olsaydı kurtulacakmıstı onun icin bütün motosikletleri durdurup kontrol ediyoruz dedi artık kütahyada bu iş sıkıya alındı her zaman kontrol cevirme olacak dedi...

kaskımızı başımızdan eksik etmiyelim arkadaslar...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst