forumda hiç bir aktivitenin yazılı olmadığı, herkesin işi olduğu bi pazar günü insanın canı sıkılırsa napar acaba??? bi kaç foto gelsinde bariii.... :

mrgreen:
can sıkıldın mı yerinde durmuo insan ne yapsak dedik ve atladık......
öyle durduğuna bakmayın 80km/h gidiyoruz
yokuşta 40km/h düştük ehu ehu ehu:queen::queen:
porsuk denizine ulaştık sonunda
amaç karşıdaki peri bacalarına benzer mağaralara gitmekti,fakat yol yokmuş bizim girdiğimiz yerden.motorlara sorduk yüzemeyiz oraya kadar dediler

kışın sular altındaydı lakin şuan motorlarla üzerinden geçiyoruz.bizimkilerde enduroya hiç pati çekmeden kıç atmadan saplanmadan gidiyoruz haliyle... :queen::queen::queen:
Dandik fotoğraf makinesinden anca bu kadar ters ışık görüntüsü çıkar
suya hasret kalmışız galiba....
ömer fotodan anlıyorsun sen galiba....
balıkçı dayı bizim kabuklu yemiş atarak kenara çektiğimiz balıkların üzerine serpme atarak hayvanları gafil avladı (hakkat ne güzel atmış dayı :queen: )
allaaaan sazanlarııı ........
MT-Kütahya mangalda balık organizasyonu kafamda bir anda canlanmadı değil
yolu olmayan fakat içimizdeki enduroyu motorlarımızada aşılayıp arazide ilerleyerek asvalta ulaştık.
____________________________________________
sonuç olarak hatırımızda kalacak bi kaç kare görüntü kaldı geriye... umarım beğenmişsinizdir.