[Kütahya - MT]

Katılım
22 Mar 2006
Mesajlar
402
Bende duydum gibii..... eee yaniiii?? yol gözüktümü bize?? Cumaya kadar kesinleşitrelim de son ana bırakmayalım
 
Katılım
15 Ağu 2005
Mesajlar
1,548
forumda hiç bir aktivitenin yazılı olmadığı, herkesin işi olduğu bi pazar günü insanın canı sıkılırsa napar acaba??? bi kaç foto gelsinde bariii.... ::p mrgreen:

y1pGSjyFD--K-plGe1u_pHfzAaJLTCJBbc9toW5eqel_9lhYNUgQywlhxxhBNI4fYnn


can sıkıldın mı yerinde durmuo insan ne yapsak dedik ve atladık......

y1pj33vaiRU0DYkeSazdYemjlFxH9TIJ14hLdvwcnNDIbL2Cb_52xc6Kkwbs-bw9WLh


y1pHo2JSTZp6dv58AFLHEpP681N2Cw44vD2FacGqgrfbZtgwPpFJ5JMPEsD9TFxq7DS

öyle durduğuna bakmayın 80km/h gidiyoruz :)


y1pDEj1iadJdaiACo4nzd85krhV024b_esI80Ealw6rF8z-rc5GpHnX-atmSmv99sHF

yokuşta 40km/h düştük ehu ehu ehu:queen::queen:

y1pkx729k0CEG9YwwLqP7nNf_9uFOrgmMsdZnvqzqdqEkWC-tBMug4lsqsmfAo40kdI

porsuk denizine ulaştık sonunda :)

y1pGqJtNefViT81BmW-XwcUR9xOTVVDazl8qjSYzQTtq9PD9Wv6oLPyETtJoNY0CgEk

amaç karşıdaki peri bacalarına benzer mağaralara gitmekti,fakat yol yokmuş bizim girdiğimiz yerden.motorlara sorduk yüzemeyiz oraya kadar dediler :p:p

y1pMwZPnjCwLu3TS2TDGOxURRJ_rkyRAm4PKljFqNiTPHCUwKGVOeBmlaa7SvixcfpP


y1ps_V0wpQfzberjDdPu3TAxylYO1I3yaf-uVwhFfEQDhyphJnooBYmJ3M_ugYXfHpy


y1ptPgBiDHfpmzyv_3pPygB3lS857JH5RcM2kQrhJLz8v8nw4UKEgDnfrzCCsmgzoGq


kışın sular altındaydı lakin şuan motorlarla üzerinden geçiyoruz.bizimkilerde enduroya hiç pati çekmeden kıç atmadan saplanmadan gidiyoruz haliyle... :queen::queen::queen:

y1pu70bfQXVzq7CwG--gMwYeCZiYlMVxTVaGRmedF6xbdywM0PPlybq63tSjiYqHoxt


y1pQXeC0Mz6YVj2xSMpeSfZ_A6WqSzm6hMd2F2RzQMHUpipcCZwyXmJiBRNUexTOPnD

Dandik fotoğraf makinesinden anca bu kadar ters ışık görüntüsü çıkar :D :p

y1pQXeC0Mz6YViqudyQM0pmm5VQwgx-Fskg3VUPpjLmKFW8adtGlcQ7lPTykffQ3oRy

suya hasret kalmışız galiba....

y1pXRvtHJ8H084mU3BRaHVQAJA9xjtZR9A9j6ppd6Fv7pqQSU9VSdkWXHiQy0Dog1Sy


y1pAY8rgh9oTVWy_0kWIFSb61Sl99eIZBRtqgynq9luyOT8HuxUVnZBQmj55sQELGMo


y1pbRViA_R9gI2KuU2bhYJ2z_w3uQGejl-OBROrbelqdKxc9xCKyBNOzo08Xe66AxPw

ömer fotodan anlıyorsun sen galiba....

y1pgoEzipweWjsiZ0A5mRQYy1FlVt2NYCvmZz2N9PHEkChhfc0aFWtuRdHpMkziN5Cn


y1ptMFdIRF8YTblDv29a6pA6W9Dn3QKOKo8lzR84fOOXyaRI5BTR7SHbOiMGKHKhn6b


y1p8jXHHGN7C8_zGL_4dUKwk9l82LtKGRDRrxf7dJN3LQ600KeDx_WFlshcHLxmpyi2


y1pm2jQSLBEi1t7uzKGmJiqHiEAom6G7RoNk0uNTanMNeH_-ozJCzVJ1nIF6o0n60s1

balıkçı dayı bizim kabuklu yemiş atarak kenara çektiğimiz balıkların üzerine serpme atarak hayvanları gafil avladı (hakkat ne güzel atmış dayı :queen: )

y1plrBhyxplw5DH72Pn9ST_-rLpRV_nd9anENnYVUEfAyp108NTdcuIViqNzClw9Bbj

allaaaan sazanlarııı ........

y1poIcwe9krmfIUvaoLcCQaolR6NVpFkZtntgOKFgpWEXMV26FxhjtfHcfUd7M0gkAB


y1pFjpLV_gOILOCArspQCVIrLnbBihN7duFOh61xw4VYz6sfTXAhWSuCVLono31F_q8


MT-Kütahya mangalda balık organizasyonu kafamda bir anda canlanmadı değil :p

y1pwz4PLlUYBcvtPOK-ULf674yx0XqEcyXoGbskd64-pL5m5DInBM-uK2lhn_LQOvJi


yolu olmayan fakat içimizdeki enduroyu motorlarımızada aşılayıp arazide ilerleyerek asvalta ulaştık.

y1pPc_AZdqTIbbLkPdvr_i5O_2sIF342VnhmFcTRcPqru9XNaAere1TkQG1Icd9St4T

____________________________________________

sonuç olarak hatırımızda kalacak bi kaç kare görüntü kaldı geriye... umarım beğenmişsinizdir.
 
Son düzenleme:
Katılım
26 Mar 2005
Mesajlar
1,699
emrah gelemedim ama çook güzel gezmişsiniz...haftaya acısını çıkaralım.hatta abartıp hafta sonunun prgmını şimdiden yapmaya mı başlasak ki?
 
Son düzenleme:
Katılım
6 Eyl 2006
Mesajlar
387
abi davul deyince şenlik aklıma geliyo şenlik deyincede yemek aklıma geliyo sanırım ondan oldu abi.
 
Katılım
22 Mar 2006
Mesajlar
402
Resimlere baktımda amma eğlenmişiz yahu... =) Alp abi sen neler kaçırdın yaa! aslında o geçtiğimiz yerler tam senlikti.. Ama olsun Hyosungda Tvsde en baba enduroya kafa tutar gibiydi... :):):) GÜzel bir tecrübe oldu... Şimdi artık hep birlikte "mangalda balık" yapma zamanı.. Alp abi,gidelim dimi??


VEEEE BOMBAYI PATLATIYORUM....

Önceki gün porsuğa gitmenin , akşamında Hisarda tüm abilerimle oturup muhabbet etmenin gazıyla ertesi gün Polis Myo başvurusuna benim keçiyle gittim...:queen::queen::cat:











Vee arrtık dönüş yolu....



Fazla resim çekemedim,çok yorucu oluyomuş ta ondan:) Ama anladınız siz olayı
 
Son düzenleme:
Katılım
26 Mar 2005
Mesajlar
1,699
ömer sınav nasıldı? uzun yol biraz yorucu oluyo dimi?mangalda balık iyi fikir ama biraz zahmetli gibi sanırsam.
 
Katılım
29 Tem 2007
Mesajlar
3,386
erhan nasılsın dostum :) bizim sulara ulaşmışınız hee:queen: eskişehir'e az kalmış :) bi pazarım olsa da sizle denize gitsem diye didinip duruyorum ama bi türlü mesaiden kurtulamıyorum :) aslında iyi oluyo ybr'mi güzelleştiriyorum :)

oumar kardeş, sınavının güzel sonuçlanmasını dilerim :)

alpi, nasılsın kardeşim. :) emok'ta bari en azından el sıkıştık :) hayati abi nerde ? göremedim :)
 
Katılım
22 Mar 2006
Mesajlar
402
teşekkür ederim DİGİİİ.... Bekliyoruz burayada...
 
Son düzenleme:
Katılım
6 Eyl 2006
Mesajlar
387
::evil::::evil::simit ayran sabah kahvaltısı, öğlen karpuz peynir, akşam üzeri mangal sucuk ekmek tereyaglı kaşarlı mantar kola....... gece çay ve çekirdek Bu arada testi kebabınıda unutmamak lazım tabi:pr:::evil::::evil::
 
Katılım
2 Eyl 2006
Mesajlar
869
::evil::::evil::simit ayran sabah kahvaltısı, öğlen karpuz peynir, akşam üzeri mangal sucuk ekmek tereyaglı kaşarlı mantar kola....... gece çay ve çekirdek Bu arada testi kebabınıda unutmamak lazım tabi:pr:::evil::::evil::

Noluyo lem orda... Benim sevdiğim menüler ortalıkta gözümün önünde uçuşuyooo:cat::bounce:
 
Katılım
26 Mar 2005
Mesajlar
1,699
sinan, ne olsun iyidir. işte bi ara beklerim ,Kütahya ya.hatta bi pazar bize takıl.

metin abi bu cumartesiden kampa gidelim diyoruz.
 
Katılım
22 Mar 2006
Mesajlar
402
::evil::::evil::simit ayran sabah kahvaltısı, öğlen karpuz peynir, akşam üzeri mangal sucuk ekmek tereyaglı kaşarlı mantar kola....... gece çay ve çekirdek Bu arada testi kebabınıda unutmamak lazım tabi:pr:::evil::::evil::

Mantar dışındakilerin hepsini yiyebilirim... Kesin mi?? gidicekmisiniz haftasonu kampa??
 
Katılım
29 Tem 2007
Mesajlar
3,386
teşekkür ederim DİGİİİ.... Bekliyoruz burayada...

:) sağol ömer sonucu bizimle paylaşırsın :)

::evil::::evil::simit ayran sabah kahvaltısı, öğlen karpuz peynir, akşam üzeri mangal sucuk ekmek tereyaglı kaşarlı mantar kola....... gece çay ve çekirdek Bu arada testi kebabınıda unutmamak lazım tabi:pr:::evil::::evil::

süper menü budur işteee :mrgreen::mrgreen::mrgreen:

sinan, ne olsun iyidir. işte bi ara beklerim ,Kütahya ya.hatta bi pazar bize takıl.

metin abi bu cumartesiden kampa gidelim diyoruz.

alpi amma meraklımışın sende dağ başında yatmaya bee :queen::queen: motorun dili olsa da konuşsa :mrgreen::mrgreen::mrgreen:
 
Katılım
2 Eyl 2006
Mesajlar
869
O menüyü yedikten sonra mis gibi dağ havasında uyumak kadar güzel bişiiii varmıdır ki değil mi Alp?
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst