[Kütahya - MT]

Katılım
6 Eyl 2006
Mesajlar
387
herkeze gunaydın beyler
METİN ABİ BİR ÖMÜR BOYU MUTLULUKLAR DİLERİM EVLENDİN BE ABİ ....
 
Katılım
15 Ağu 2005
Mesajlar
1,548
ismail abi hangi gün çıkacaksın yola??

Bizim Volkanda Balıkkesir/Dikiliye Regal Raptor fan club buluşmasına gitmiş.Şu an dönüşe geçmiştir sanırsam.
 
Son düzenleme:
Katılım
15 Ağu 2005
Mesajlar
1,548
Güncellendi...
Perşembe yola çıkacak olanlar

1.Alplion(alp)
2.doomsday(özgür)+1
3.mrock(emrah)
4.UKKA(Ufuk)+barış
5.madiso(ismail)+1
6....
7....
8....
Cuma günü yola çıkacaklar
1.Yusuf abi+1
2.Volkan
3.Necip+1
4....
5....
Cumartesi yola çıkacaklar
1....
2....
3....
4....

Herkes geleceği günü yazsın ve listeyi çıkartalım şimdiden.Artçılı gelecekler ismini +1 olarak belirtsin

Festival programı aşağı yukarı aşağıdaki gibi olacak. Bazı ufak tefek değişiklikler oyunlara katılım yoğunluğuna göre değişiklik gösterebilir ancak ana yapı bu olacak.

3 TEMMUZ 2008 PERŞEMBE

11:00 Deneme sürüşleri
13:00 Bozcaarmut Gölü Gezisi
15:00 Yavaş Gitme Yarışı
16:00 Sallanan toplar yarışması
17:00 Bridgestone Lansmanı
18:00 Voleybol maçı
19:00 Futbol Maçı
20:00 Halat çekme yarışması (baylar)

4 TEMMUZ 2008 CUMA

11:00 Deneme sürüşleri
13:00 Bilecik-Söğüt-Metristepe Gezisi Hareketi
13:30 Halat çekme yarışması (baylar)
14:00 Halat çekme yarışması (bayanlar)
14:30 Sallanan toplar yarışması
15:00 Yavaş gitme yarışı
15:30 Motosiklette kaşıkla yumurta taşıma yarışması
16:30 KTM 690 Adventure Tanıtımı
17:00 EMOK Adventure Oyunlari-1
18:00 Voleybol Maçı
19:00 Futbol Maçı
21:00 Konser-Grup MALA

5 TEMMUZ 2008 CUMARTESİ

11:00 Deneme sürüşleri
12:00 Pazaryeri Cumhuriyet Anıtı Ziyareti
12:30 Bilecik-Söğüt-Metristepe Gezisi Hareketi
13:30 Sallanan toplar yarışması
14:00 Halat çekme yarışması (baylar)
14:30 Halat çekme yarışması (bayanlar)
15:30 Motosiklette kaşıkla yumurta taşıma yarışması
16:00 KTM 990 Adventure Tanıtımı
17:00 EMOK Adventure Oyunlari-2
18:30 Bridgestone Otopratik Tanıtımı
19:30 Ödül töreni
20:30 Konser- Grup SHAMBALA
22:00 Konser- TAMER KARAN
24:00 Delikanlı Motorcu Yarışı

6 TEMMUZ 2008 PAZAR

11:00 Deneme sürüşleri
13:00 Vedalaşma ve yola çıkış
(alıntıdır)



ALP motosiklette kaşıkla yumurta taşıma yarışmasının favorisi sensin ona göre :D :D :p
 
Son düzenleme:
Katılım
12 Haz 2006
Mesajlar
1,224
Bu Sefer de Aizonai-Emet-Gölcük-Eynal-Simav...

İlk mola Gelinkaya da

29062008010uw2.jpg


29062008011hc9.jpg


29062008013ca3.jpg


Aizonai'ye varışHatrı kalmasın Zeus'n orasınında bir resmini koyalım...

29062008018yn4.jpg


Paçalara yapışmış bilimum haşeratın temizliği...

29062008020lf1.jpg


Burada servisi bu ufaklıklar yapıyor.

29062008023ek8.jpg


Gölcüğe varmazdan önce


29062008025ve4.jpg


29062008026xo0.jpg


Gölcükten manzaralar

29062008030ov4.jpg


29062008027if5.jpg


29062008028db0.jpg


29062008029je3.jpg


29062008031ec4.jpg


29062008032bs5.jpg


29062008039yz6.jpg


29062008040zf0.jpg


29062008041qf2.jpg


Bu da benim Mavişim.Hiç üzmedi beni şimdiye kadar...:)

29062008033uw4.jpg


Krosçu heryerde havasını atar...:queen:


29062008034ab5.jpg


29062008042fv8.jpg


artık dönüşyolu.Son 1.5 saati karanlıkta döndük

29062008047rq6.jpg
 
Katılım
26 Mar 2005
Mesajlar
1,699
emrah artık bütün performansımızı sergileriz.hadi bakalım aramızda derece yapan kimse çıkacak mı?
hayati abi pazarları boş geçirmiyorsunuz.:)
 
Katılım
12 Haz 2006
Mesajlar
1,224
Valla Alp,bu havaları değerlendirmek lazım..
Ben Cuma akşamı ya da cumartesi sabah emok a yola çıkacam aynı zamanlarda çıkacaklarla görüşelim...
 
Katılım
26 Mar 2005
Mesajlar
1,699
ilk gün yola çıkacaklar için saabah 8:30 da toplanalım.9:00 da teker dönsün.pek sıcağa kalmanın anlamı yok sanırsam.
 
Katılım
15 Ağu 2005
Mesajlar
1,548
Valla Alp,bu havaları değerlendirmek lazım..
Ben Cuma akşamı ya da cumartesi sabah emok a yola çıkacam aynı zamanlarda çıkacaklarla görüşelim...


Hayati abi fotolar insanı gaza getiriyor,gidip marşa basasım geldi walla :queen:
Cuma günü listesinde adı yazanlar akşamdan yola çıkcaklar veya en kötü c.tesi sabahtan.

ilk gün yola çıkacaklar için saabah 8:30 da toplanalım.9:00 da teker dönsün.pek sıcağa kalmanın anlamı yok sanırsam.

:cat::cat::cat:kesinlikle katılıyorum:cat::cat:

Bu arada emoka girişte kimlik kaydı-kontrolü falan olabilir.Nüfus cüzdanı vs. ihmal etmeyin.Emoka giriş fiyatını öğrenemedim lakin fazla bişey olcağını sanmıyorum.

Güneşin etkisine karşı şapka-krem falan şart oldu, bunuda ekleyim.


EKLEME:Giriş ücreti 20YTL
 
Son düzenleme:
Katılım
6 Nis 2007
Mesajlar
257
Güncellendi...
Perşembe yola çıkacak olanlar

1.Alplion(alp)
2.doomsday(özgür)+1
3.mrock(emrah)
4.UKKA(Ufuk)+barış
5.madiso(ismail)+1
6.el_dios(ufuk)'1
7....
8....
Cuma günü yola çıkacaklar
1.Yusuf abi+1
2.Volkan
3.Necip+1
4....
5....
Cumartesi yola çıkacaklar
1....
2....
3....
4....




laptoptan artı işaretini bulamadım artık idare:)
 
Son düzenleme:
Katılım
15 Ağu 2005
Mesajlar
1,548
alp iki gündür arıyorum ulasamıorum abi sana.

Ufuk listede bi hata yapmışım k.bakma çok çok pardon:pr::pr:

Güncellendi...
Perşembe yola çıkacak olanlar

1.Alplion(alp)
2.doomsday(özgür)+1
3.mrock(emrah)
4.UKKA(Ufuk)+barış
5.madiso(ismail)+1
6.el_dios
7....
8....
Cuma günü yola çıkacaklar
1.Yusuf abi+1
2.Volkan
3.Necip+1
4....

Cumartesi yola çıkacaklar
1....
2....
 
Katılım
6 Nis 2007
Mesajlar
257
önemli değil emrahım alp özellikle bi görüşelim öncesinden demişti onadan ulaşamayınca telaslandım :)

yarın sabah görüşürüz...
 
Katılım
26 Mar 2005
Mesajlar
1,699
beyler yaşar abi de cumartesi akşam gelebilirim dedi.yusufgille irtibata geçirsek onlarıda

ben bu arada yanımda getireceğim malzeme listesini yazayim belki birinin aklına unuttuğu bişey gelir.
çadır
uyku tulumu+mat
sandalye
iç çamaşırı
tişört+kapri+şapka
ocak
tabak+bardak+çatal+kaşık
havlu+sabun
sandalet
sivrisinek kovucu
agrı kesici ilaçlar
 
Son düzenleme:

emu

Katılım
20 Mar 2007
Mesajlar
36
arkadaşlar resim ekleyemi,yorum nasıl ekleyeceğimi söylermisiniz
 
Katılım
2 Tem 2008
Mesajlar
460
istanbul fatih

ben istanbul fatihde oturuyorum ama Memleketimi çok seviyorum dumlupınar diye geçior köyüm ama ..............eydemir............... liyim pek bilmez o köyü kimse çok küçüktür............. :)
 
Katılım
22 Mar 2006
Mesajlar
402
Vaaaay kütahya coşmuş.. ben 3 haftadır motoruma hasret başka motorlarla birlikte oluyorum:) ama bi haberim var BARIŞ ve UFUK abinin motoruna TAAA istanbulun bi köşesinde ümraniyede rastladım,motora yaklaştıkça daha tanıdık geldi bide baktım 43 plaka... Aha da dedim barış abi bana bi tur attırmadan satmış motoru:)) neyse cuma günü kütahyadayım ve ekibin yolnu gözlüyo olucam....
 
Katılım
24 Haz 2008
Mesajlar
2
ömercim demek ki istanbul küçük motosiklet büyük:mrgreen: 1100lüktü ya hani o bakımdan:cherry:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst